حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Diablo Immortal

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Diablo Immortal

طبیعتاً بازی‌های بهتری برای کاربران کامپیوتر در بازار وجود دارند. بازی‌هایی که شما را از بازی موبایلی دیابلو ایمورتال بی نیاز می‌کنند. ولی به هر حال نمی‌شود منکر طرفداران بی‌شمار دیابلو شد. حال که با عرضه‌ی Diablo 4 فاصله داریم، بد نیست خودمان را با Diablo Immortal سرگرم کنیم. با ساویس‌گیم همراه شوید تا به حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Diablo Immortal بپردازیم.

بازی دیابلو ایمورتال نخست برای موبایل معرفی شد. اما در ادامه عرضه‌ی بازی روی کامپیوتر نیز تأیید شد. خوبی موبایلی بودن این بازی، سخت‌افزار مورد نیاز پایین آن است. تا جایی که بلیزارد حتی کارت گرافیک‌های آنبورد اینتل را نیز فهرست کرده است و پشتیبانی می‌کند. اگر به بازی‌های اکشن-نقش‌آفرینی چندنفره‌ی آنلاین علاقه دارید به مشخصات زیر توجه فرمایید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Diablo Immortal

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 4 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: NVIDIA GeForce GTX 460, ATI Radeon HD 6850, یا Intel HD Graphics 530
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i3 یا AMD FX-8100
  • فضای ذخیره‌سازی: 10 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 7 / Windows 8 / Windows 10 / Windows 11 (64-bit)

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Diablo Immortal

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: NVIDIA GeForce GTX 770 یا AMD Radeon RX 470
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i5 یا AMD Ryzen 5
  • فضای ذخیره‌سازی: 10 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10 / Windows 11 (64-bit)

نوشتار مرتبط:  هر آنچه که باید درباره‌ی Diablo Immortal بدانید 

کلاس های مختلف Diablo Immortal

آیا من می‌توانم Diablo Immortal را اجرا کنم؟

برای اجرای این بازی شما به حداقل پردازنده‌ی Intel Core i3 یا AMD FX-8100 نیاز خواهید داشت عزیزان. با این حال سازندگان استفاده از Intel Core i5 یا AMD Ryzen 5 را برای تجربه‌ی بهتر پیشنهاد کرده‌اند. فضای ذخیره‌سازی برای نصب Diablo Immortal به میزان 10 گیگابایت می‌باشد. چنان‌چه حداقل کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 460, ATI Radeon HD 6850, یا Intel HD Graphics 530 یا هم سطح آن را داشته باشید، هیچ مشکلی در اجرای بازی نخواهید داشت. اما اگر قصد تجربه‌ی دیابلو ایمورتال با بالاترین تنظیمات گرافیکی را دارید می‌بایست از NVIDIA GeForce GTX 770 یا AMD Radeon RX 470 استفاده کنید. حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای اجرای بازی 4 گیگابایت می‌باشد. ولی برای تجربه‌ی روان‌تر استفاده از 8 گيگابايت RAM توصیه می‌شود.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص Diablo Immortal دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها