هر آنچه که باید درباره‌ی Diablo Immortal بدانید

هر آنچه که باید درباره‌ی Diablo Immortal بدانید

دیابلو از 1997 معبد کاربران PC بوده است. این فرانچایز پرافتخار برای سالیان سال انحصاری PC بود و سایر بازی‌بازان در حسرت این شاهکار بودند. این انحصار با عرضه‌ی دیابلو 3 برای PS3 و Xbox 360 شکست. و حال بلیزارد پا را فراتر گذاشته و کاربران موبایل به‌زودی میزبان Diablo Immortal خواهند بود. در ادامه هر آنچه که باید درباره‌ی Diablo Immortal بدانید را به شما خواهیم گفت.

نوشتار مرتبط:  تماشا کنید: مقایسه‌ی گرافیکی بازی Diablo II: Resurrected با نسخه‌ی بازسازی شده‌ 

بازی دیابلو موبایل

تاریخ عرضه‌

بازی Diablo Immortal سال 2018 معرفی شد و قرار است نیمه‌ی نخست 2022 برای ios و اندروید عرضه شود. دلیل این تأخیر عجیب این است که طرفداران نظر مساعدی نسبت به بازی نداشتند و بلیزارد روند توسعه را طبق نظر عاشقان دیابلو پیش برد. در نتیجه قرار است شاهد عنوان کامل و درجه یکی باشیم.

نوشتار مرتبط:  30 بازی هک اند اسلش برتر که باید تجربه کنید 

هر آنچه که باید درباره‌ی Diablo Immortal بدانید

پلات داستانی Diablo Immortal

داستان Diablo Immortal خلأ بین دیابلو 2 و دیابلو 3 را پوشش خواهد داد. ما شاهد بازگشت شخصیت‌های آشنا و محبوب سری در کنار شخصیت‌های جدید خواهیم بود. شخصیت‌هایی همچون Akeba، Daedessa و Deckard Cain. به طور دقیق‌تر اگر بخواهیم حساب کنیم، Diablo Immortal حدوداً 5 سال پس از ماجراهای دیابلو 2 جریان خواهد داشت. و ما شاهد گروه‌های جاویدان و سایه‌ها در بازی خواهیم بود.

نوشتار مرتبط:  30 بازی اکشن-نقش‌آفرینی برتر که باید تجربه کنید 

گیم پلی

گیم پلی Diablo Immortal بی شباهت به عناوین اصلی اکشن-نقش‌آفرینی نیست ولی در حقیقت یک بازی Free to Play خواهد بود. در نتیجه شباهت اصلی آن به بازی‌های MMO موبایلی است. سیاه‌چاله‌های بازی نهايتاََ 10-15 دقیقه‌ای خواهند بود تا مناسب کاربران موبایل باشند. تمرکز اصلی Diablo Immortal بخش تک‌نفره است ولی بخش‌های چندنفره‌ی متنوع نیز در بازی تعبیه شده‌اند. حضور بخش‌های PvP, 8 vs 8, Battleground و vVP در بازی تأیید شده‌اند. همچنین می‌توانید در قالب گروه 4 نفره به انجام مراحل بازی بپردازید تا Loot بهتر و سیاه‌چاله‌های چالش‌برانگیزتری را تجربه کنید.

انتظارات از این بازی بسیار بالاست. اگر شرکتی بتواند یک عنوان شایسته برای موبایل عرضه کند، قطعاً بلیزارد یکی از آن‌ها خواهد بود. نظر شما در خصوص Diablo Immortal چیست؟ برای تجربه‌ی آن مشتاق هستید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها