تماشا کنید: PUBG برای همه‌ی پلتفرم‌ها رایگان شد

تماشا کنید: PUBG برای همه‌ی پلتفرم‌ها رایگان شد

به گزارش ساویس‌گیم، PUBG: Battlegrounds که موجب انفجار محبوبیت در بتل رویال شده بود بالأخره Free to Play شد. کاربران پلی استیشن و ایکس‌ باکس برای تجربه‌ی این بازی نیازی به اشتراک Xbox Live Gold یا PlayStation Plus نخواهند داشت.

مطابق همه‌ی عناوین F2P بازی PUBG: Battlegrounds کاملاََ رایگان نیست و بازی‌بازان به امکانات ساده و پایه‌ای دسترسی دارند. و برای Ranked mode می‌بایست اکانت خود را به Battlegrounds Plus با قیمت 13 دلار ارتقاء دهند. همچنین با ارتقاء به این بخش افزایش دهنده‌ی 100 درصدی custom match، Survival Mastery XP، Plus Transition Commemorative Hat, Bandana و Gloves، و در نهایت 1,300 G-Coin دریافت خواهند کرد.

پابجی

سازندگان علت پولی کردن Ranked mode و سایر بخش‌ها را جلوگیری از هجوم متقلبان (چیترها) عنوان کرده‌اند. با توجه به این‌که پابجی Free to Play شده است احتمال هجوم افراد متقلب به بازی و خراب کردن تجربه‌ی دیگران فراوان است. همچنین امکان مقابله با این افراد نیز دشوار می‌شود. در نتیجه سازندگان اشتراک Battlegrounds Plus را برای حرفه‌ای تعبیه کرده‌اند تا تجربه‌ای غنی از بازی را داشته باشند.

باید دید در ماه‌های آینده پابجی چه کیفیتی را ارائه خواهد داد؟ نظر شما در خصوص رایگان شدن پابجی چیست؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها