تماشا کنید: DLC جدید فارکرای 6 تحت عنوان Control در دسترس قرار گرفت

تماشا کنید: DLC جدید فارکرای 6 تحت عنوان Control در دسترس قرار گرفت

به گزارش ساویس‌گیم، فرانچایز فارکرای همیشه به ارائه‌ی شخصیت‌های منفی نمادین معروف بوده است. فارکرای 6 نیز از هیچ فرصتی برای بهره‌برداری از این موضوع صرفنظر نکرده است. season pass بازی FarCry6 شامل 3 DLC با محوریت شخصیت‌های منفی سری است. پیش از این DLC Vaas از فارکرای 3 عرضه شده بود و حال شاهد Pagan: Control هستیم.

محتوای دانلودی Far Cry 6 – Pagan: Control هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است. تمرکز این DLC روی پاگان مین شخصیت منفی اصلی فارکرای 4 می‌باشد. این DLC نیز مشابه قبلی حالتی roguelike دارد و پس از هر بار تجربه شاهد تغییراتی در محیط بازی خواهیم بود. همچنین پاداش‌های بازی به کمپین فارکرای 6 منتقل خواهند شد.

فارکرای 6

محتوای بعدی فارکرای 6 به Joseph Seed شخصیت منفی فارکرای 5 اختصاص خواهد داشت. بازی FarCry6 هم‌اکنون برای PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One, PC و Stadia در دسترس است.

ما پیش از این در ساویس‌گیم به تفصیل در خصوص فارکرای 6 صحبت کرده‌ایم، مقاله‌ی همه‌ی آن‌چه که باید درباره‌ی Farcry 6 بدانید را از دست ندهید. نظرتان چیست دوستان؟ این بازی را تجربه کرده‌اید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها