هر آنچه که باید درباره‌ی Saints Row بدانید

هر آنچه که باید درباره‌ی Saints Row بدانید

پس از 9 سال غیبت Saints Row جدید در راه است. نسخه‌ی جدید این فرانچایز در حالی قرار است 2022 عرضه شود که در طول نسل هشت شاهد هیچ نسخه‌ای از این سری نبودیم. از آنجایی که Saints Row IV پایان عجیبی داشت، کاملاً مشخص بود که سازندگان تصمیم به بازآفرینی فرانچایز بگیرند. در ادامه هر آنچه که باید درباره‌ی Saints Row بدانید را ارائه خواهیم داد.

نوشتار مرتبط:  تمام رونمایی‌های بزرگ Summer Game Fest 2021 به همراه اطلاعات تکمیلی 

هر آنچه که باید درباره‌ی Saints Row بدانید

تاریخ عرضه‌

بازی Saints Row قرار است در تاریخ یک شهریور 1401 برای Xbox Series X|S, Xbox One, PS5, PS4 و PC عرضه شود. پیش از این قرار بود در زمستان شاهد عرضه‌ی آن باشیم ولی سازندگان برای بهبود کیفیت بازی، 6 ماه عرضه‌ی آن را به تأخیر انداختند.

نوشتار مرتبط:  معرفی کوتاه بازی Saints Row The Third: تشنه‌ی انتقام 

Saints Row جدید

آنچه که درباره‌ی Saints Row می‌دانیم

داستان و فضاسازی Saints Row مشابه Saints Row: The Third و در شهر خیالی Santo Ileso جریان دارد. مشابه نسخه‌های قبلی در این بازی نیز مکانیک اصلی گیم پلی گسترش قلمرو و مبارزه با دیگر دارودسته‌های خلافکاری است.

در Saints Row جدید جابه‌جایی و حمل و نقل در محیط بازی دستخوش تغییر شده است و دست شما کاملاً باز است. از WingSuit گرفته تا هاوربرد و… در زمینه‌ی بخش چندنفره نیز همان سیستم قدیمی drop-in/drop-out پابرجاست و می‌توانید مراحل را به کمک دوستان طی کنید.

در کل نمایش‌های Saints Row تا بدین لحظه چندان جذاب نبوده‌اند، ولی هنوز زود است درباره‌ی کیفیت بازی اظهارنظر کرد. نکته‌ی نگران کننده به جهت‌گیری‌های تبلیغاتی بازی برمی‌گردد که طرفداران را نگران آینده‌ی سری کرده است. این مجموعه هميشه حالتی هجو گونه داشته و جهت‌دار شدن آن اصلاََ خوشایند نخواهد بود.

هر آنچه که باید درباره‌ی Saints Row بدانید

تبلیغاتی شدن Saints Row را می‌شود از نحوه‌ی طراحی شخصیت‌های بازی درک کرد. بازی‌بازان هوشمند با یک نگاه متوجه ماجرا می‌شوند. این نوع طراحی نگران کننده است.

در زمینه‌ی گیم پلی تا بدین جا چیز خاصی از بازی مشاهده نکرده‌ایم. نمایش گیم پلی بازی خیلی شلوغ و نامفهوم بود. برای نتیجه‌گیری در خصوص گیم پلی باید بیش‌تر صبر کنیم و منتظر عرضه‌ی بازی باشیم.

Saints Row جدید

خب دوستان نظرتان درباره‌ی Saints Row چیست؟ با توجه به اطلاعات مندرج در مقاله‌ی هر آنچه که باید درباره‌ی Saints Row بدانید، برای تجربه‌ی بازی مشتاق هستید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها