معرفی کوتاه بازی Saints Row The Third: تشنه‌ی انتقام

Saints Row THE THIRD

امروز همراه شما هستیم با معرفی یک بازی جذاب دیگر. امروز می‌خواهیم بازی Saints Row The Third را به طور مختصر معرفی کنیم. در ادامه با ساویس‌گیم همراه باشید.

Saints Row The Third یک بازی در سبک اکشن و زیرسبک‌های اکشن-ماجراجویی و جهان‌باز می‌باشد. اخیراً یک نسخه‌ی ریمستر نیز از آن منتشر شد. این بازی تمام عناصر لازم برای تبدیل شدن به یک بازی عالی را دارد. گرافیک بالا در هر دو نسخه اصلی و ریمستر، داستان جذاب و به یادماندنی، مکانیک‌های گیم‌پلی عالی، شخصیت پردازی بی‌نظیر و به یاد ماندنی، و همچنین طراحی محیط، سلاح و وسایل نقلیه‌ی مناسب.

داستان بازی Saints Row The Third

داستان بازی Saints Row The Third یا همان Saints Row 3 دنباله رو نسخه‌ی قبلی یعنی Saints Row 2 است. بازی از دزدی بانک شروع می‌شود و چند دقیقه بعد سر از هواپیمای شخصی Phillipe Loren که رئیس گروه Morning Star است، در می‌آورد.

این قسمت حاوی اسپویل است (برای خواندن کلیک کنید)
آنجا رهبر گروه شما یعنی Johnny Gat کشته می‌شود. ولی شما همراه با Shaundi نجات پیدا می کنید و شما باید انتقام اورا بگیرید. جهت جلوگیری از اسپویل بازی ما همینقدر را میتوانم بگوییم.
 

 

SAINTS ROW THE THIRD

گروه‌های بازی Saints Row The Third

در بازی Saints Row The Third به شهر SteelWater می‌رویم. در این بازی سه گروه مختلف به اضافه‌ی یک گروه نیروهای ویژه پلیس وجود دارد. هر گروه لباس مخصوص خودشان را دارند و هرکدام یک رنگ جدا مخصوص به خود دارند.

گروه Morning Star

اولین گروهی که با آن‌ها در بازی Saints Row The Third برخورد می‌کنیم، گروه ستاره‌ی صبح (Morning Star) هستند. لباس این گروه به رنگ قرمز است و همانطور که گفتیم رئیس آن‌ها شخصی به نام Phillipe loren می‌باشد. هر گروه نیروهای ویژه خود را دارند. برای مثال گروه مورنینگ استار (ستاره صب ) آدم‌های جهش یافته غول آسایی را دارند که هر چیزی را سر راهشان نابود می‌کنند و به سختی هم می‌توان آن‌ها را شکست داد.

گروه luchadores

یکی دیگر از دارودسته‌های بازی Saints Row The Third گروه سبز پوش Luchadores می‌باشد. رئیس این دسته شخصی به نام Killbane می‌باشد که کشتی گیری حرفه‌ای است. این گروه نیروهای ویژه‌ای دارند که وقتی دوروبرتان پر از دشمن شد با چندین نارنجک گیج کننده به سمت شما حمله می‌کنند.

گروه Deckers

آخرین گروه بازی Saints Row The Third دسته‌ای آبی پوش به نام deckers (دکر ) هستند. این گروه نیروهای ویژه‌ای دارند که سرعت‌شان بسیار بالاست و همیشه چکشی مخصوص با خود دارند که به واسطه‌ی آن موجی از انرژی تخریبی با کوبیدن آن به زمین ایجاد می‌کنند و شما را در هم می‌کوبد.

گروه S.T.A.G

این گروه امنیتی برای مقابله با چهار دارودسته‌ی خلافکاری بازی یعنی ستاره‌ی صبح (Morning Star) لوچادورز (Luchadores) دکرز (Deckers) و 3rd Street Saints (گنگی که شما رهبر آن هستید) به SteelWater آمده‌اند. رهبر آنها Cyrus Temple می‌باشد.

 

SAINTS ROW 3

مراحل بازی Saints Row The Third

مراحل متنوعی در این بازی گنجانده شده است. برای مثال در اوایل بازی یک ماشین می دزدیم و با دوستمان Pierce به نمایشگاه و تعمیرگاه ماشین می‌رویم و آن را شخصی‌سازی می‌کنیم. در مرحله‌ای دیگر از بازی شهر بمباران می‌شود و شما باید بمباران را متوقف کنید و Cyrus‌‌‌‌‎‌‌ (یا همان کوروش) را هم متوقف کنید.

نسخه اصلی Saints Row The Third برای پلتفرم‌های ایکس باکس 360، پلی استیشن 3 و کامپیوتر‌های شخصی منتشر شده بود. همچنین نسخه ریمستر آن هم برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر‌های شخصی به تازگی انتشار یافته است.

اگر روی کامپیوتر یا لپ‌تاپ بازی می‌کنید و نگرانید که سیستم مورد نیاز نسخه‌ی ریمستر آن با سخت افزار شما جور در نیاید، می‌توانید نسخه‌ی اصلی را نصب کنید زیرا تفاوت گرافیکی آن‌ها با هم زیاد نیست و قطعاً با بازی کردن نسخه‌ی اصلی هم می‌توان از این بازی خوش ساخت لذت برد.

نظر شما چیست؟ این بازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهادی:

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

محمدرضا احمدیمشاهده نوشته ها

محمدرضا احمدی

We Get Dirty To Make World Clean. That's Our Duty -Capitan Price

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها