شایعه: Splinter Cell جدید چراغ سبز دریافت کرد

شایعه: Splinter Cell جدید چراغ سبز دریافت کرد

به گزارش ساویس‌گیم و به نقل از VGC، نسخه‌ی جدید Splinter Cell چراغ سبز دریافت کرد. این بازی در مراحل نخست توسعه قرار دارد و به احتمال ضعیف سال آینده رونمایی خواهد شد.

طبق گزارشات واصله توسعه‌ی Splinter Cell جدید با استودیوی مرکزی مونترال نخواهد بود. مشخص نیست که توسعه‌ی بازی بر عهده‌ی یوبیسافت باشد یا یک استودیوی شخص ثالث. اما سؤال اینجاست که چرا بعد از این همه سال یوبیسافت به فکر طرفداران و احترام به خواسته‌ی آن‌ها افتاده است؟

شایعه: Splinter Cell جدید چراغ سبز دریافت کرد اسپلینتر سل جدید

پاسخ واضح است. یوبیسافت در پی تطهیر وجهه‌ی خود و به دست آوردن دل هواداران است. آن‌ها در طول سال‌های اخیر انتخاب‌های اشتباه فراوانی داشته‌اند. از جمله‌ی آن‌ها می‌شود به عرضه‌ی پر مشکل بازی‌ها و بایگانی کردن فرانچایزهای پرطرفدار اشاره کرد. و همچنین آنلاین محور کردن اکثر پروژه‌ها. اقدامی که منجر به نارضایتی و تأخیر Ghost Recon Frontline شد.

درست است که نسخه‌ی جدید Splinter Cell چراغ سبز دریافت کرده است، ولی خیلی دل خوش نباشید. شاید در میانه‌ی راه از خیر ساخت بازی بگذرند و باز به فکر شیر دوشی دیگری بیفتند.

شایعه: Splinter Cell جدید چراغ سبز دریافت کرد بازی اسپلینتر سل

شما به ساخته شدن نسخه‌ی جدید Splinter Cell خوش‌بین هستید؟ برای تجربه‌ی نسخه‌ی جدید اسپلینتر سل مشتاقید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.  اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها