کار ایکس باکس با خرید استودیو تمام نشده است

سیل بازی‌های انحصاری ایکس باکس در راه است؛ یک انحصاری غیرمنتظره

به گزارش ساویس‌گیم، روند دیوانه‌وار تصاحب‌های مایکروسافت پس از خرید ابرشرکت زنیمکس متوقف شد. ردموندی‌ها با تصاحب یک‌باره‌ی استودیوهای بازی‌سازی مطرح به نظر به یک نقطه ثبات رسیده‌اند.

با این حال سران مایکروسافت بارها اعلام کردند که کارشان با خریدهای جدید تمام نشده است. حال نیز فیل اسپنسر خاطرنشان کرد خریدهای جدیدی در راه است.

رهبر ایکس باکس عنوان کرد که هیچ محدودیت زمانی برای خرید استودیو نخواهند داشت. این‌گونه نیست که فقط در فلان موعد مقرر توان خرید استودیو داشته باشند. هر زمان که استودیو‌ی مناسبی پیدا شد که به درد ایکس باکس بخورد، مایکروسافت دریغ نخواهد کرد.

کار ایکس باکس با خرید استودیو تمام نشده است

در این میان پلی استیشن هم بی‌کار ننشسته است. آن‌ها در طول چند وقت گذشته Housemarque, Nixxes Software, Firesprite و Bluepoint Games را به جمع استودیوهای داخلی خود اضافه کرده‌اند. پلی استیشن نیز به مانند ایکس باکس در فکر گسترش استودیوهای خود است.

شایعات زیادی در این بین به گوش می‌رسد. باید دید در نهایت عاقبت چه خواهد شد.

کار ایکس باکس با خرید استودیو تمام نشده است

شما به تصاحب استودیوهای بازی‌سازی توسط شرکت‌های بزرگ موافق هستید؟ به نظر شما چه استودیوهایی مناسب ایکس باکس و پلی استیشن هستند که خریداری شوند؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها