فیل اسپنسر گفت ایکس باکس فعلاً قصد ورود به واقعیت مجازی را ندارد

فیل اسپنسر گفت ایکس باکس فعلاً قصد ورود به واقعیت مجازی را ندارد

به گزارش ساویس‌گیم، متأسفانه واقعیت مجازی با استقبال گسترده‌ای مواجه نشد. با این حال شرکت‌های بزرگی از جمله سونی، فیسبوک و Valve در این زمینه فعالیت جدی دارند.

در این بین شرکتی که هیچ علاقه‌ای به این حوزه نشان نداده، مایکروسافت است. و به نظر می‌رسد این روند ادامه‌دار باشد. در صورتی که سونی به جد در تلاش است تا نسخه‌ی دوم هدست واقعیت مجازی پلی استیشن را روانه‌ی بازار کند.

فیل اسپنسر گفت ایکس باکس فعلاً قصد ورود به واقعیت مجازی را ندارد VALVE INDEX

فیل اسپنسر رهبر ایکس باکس در جدیدترین مصاحبه در خصوص واقعیت مجازی اظهار نظر کرد. ایشان از تلاش‌های سونی و سایر شرکت‌ها در این زمینه قدردانی کرد ولی گفت مایکروسافت روی بازار سنتی متمرکز است. ردموندی‌ها به این زودی قصد ورود به واقعیت مجازی را ندارند.

فیل اسپنسر در خصوص واقعیت مجازی اظهارات ضد و نقیضی زیادی داشته است. در مقطعی به کل منکر اهمیت و جایگاه آن بود و در مقطعی آرزوی فراگیر شدن آن را داشت. حال نیز صحبت‌های جالبی می‌کند و ضمن قدردانی از فعالان این حوزه، برای ورود به آن تمایلی ندارد.

فیل اسپنسر گفت ایکس باکس فعلاً قصد ورود به واقعیت مجازی را ندارد PSVR

با توجه به این صحبت‌ها بعید است که شاهد هدست واقعیت مجازی ایکس باکس باشیم. حداقل تا چندین سال آینده.

نظر شما در این خصوص چیست عزیزان؟ به نظر شما ایکس باکس می‌بایست به حوزه‌ی واقعیت مجازی ورود کند یا خیر؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها