حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Monster Hunter Rise

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Monster Hunter Rise

بازی Monster Hunter Rise قرار است در تاریخ 22 دی‌ماه برای PC عرضه شود. این بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای روی نینتندو سوئیچ به ثبت رساند و بیش از 7.5 میلیون نسخه در کمتر از 6 ماه فروخت. اگر طرفدار فرانچایز شکارچی هیولا هستید در ادامه با ساویس‌گیم همراه شوید تا به حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Monster Hunter Rise بپردازیم و همچنین به صورت کوتاه بازی را معرفی کنیم.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Monster Hunter Rise

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: NVIDIA GeForce GT 1030 (DDR4) یا AMD Radeon RX 550
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i3-4130 یا Core i5-3470 یا AMD FX-6100
  • فضای ذخیره‌سازی: 23 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10 64 بیت

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Monster Hunter Rise

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 8 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: NVIDIA GeForce GTX 1060 (VRAM 3GB) یا AMD Radeon RX 570 (VRAM 4GB)
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i5-4460 یا AMD FX-8300
  • فضای ذخیره‌سازی: 23 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10 64 بیت

نوشتار مرتبط: Monster Hunter Rise در برابر Monster Hunter World؛ کدامیک برتر است؟

آیا من می‌توانم Monster Hunter Rise را اجرا کنم؟

حداقل میزان RAM برای اجرای این بازی 8 گیگابایت خواهد بود. سازندگان در کل همین میزان را برای Monster Hunter Rise را کافی دانسته‌اند. کارت گرافیک حداقلی که توان اجرای بازی Monster Hunter Rise را داشته باشد، NVIDIA GeForce GT 1030 (DDR4) یا AMD Radeon RX 550 می‌باشد. اگر می‌خواهید از تنظیمات گرافیکی بالا و کیفیت برتر بهره‌مند شوید استفاده از NVIDIA GeForce GTX 1060 (VRAM 3GB) یا AMD Radeon RX 570 (VRAM 4GB) توصیه می‌شود.

پردازنده‌ی مورد نیاز برای اجرای بازی مانستر هانتر رایز Intel Core i3-4130 یا Core i5-3470 یا AMD FX-6100 است. برای این‌که خیالتان از روان اجرا شدن بازی راحت شود استفاده از Intel Core i5-4460 یا AMD FX-8300 توصیه شده است. فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز برای نصب بازی 23 گیگابایت می‌باشد.

بازی Monster Hunter Rise از وضوح تصویر 4K و نرخ فریم نامحدود پشتیبانی می‌کند. به این معنا که هرچقدر سیستم شما قوی باشد نرخ فریم بیش‌تری را دریافت خواهید کرد و هیچ محدودیتی وجود ندارد. همچنین این بازی از نمایشگرهای عریض و بدون حاشیه نیز پشتیبانی می‌کند.

شایان ذکر است که بازی Monster Hunter Rise قرار است یک بسته‌ی گسترش دهنده‌ی بزرگ دریافت کند. نام این بسته‌ی گسترش دهنده‌ Sunbreak است و از قرار معلوم هیولاهای جدید و داستان جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد. تاریخ عرضه‌ی این DLC عظیم تابستان آینده خواهد بود. و به صورت هم‌زمان برای PC و نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد.

معرفی بازی Monster Hunter Rise

Monster Hunter Rise از همان شاکله‌ی برادر بزرگ‌تر خود تشکیل شده است با این حال هر دو بازی تجربه‌ی منحصر به فردی را ارائه می‌دهند. پایگاه اصلی Monster Hunter Rise خیلی کوچک‌تر و جمع و جور به نظر می‌رسد. همه‌چیز در دسترس است و همگی در روستای Kamura مانند یک خانواده هستند. در Monster Hunter Rise شما به دنبال دفاع از روستای خود هستید. همچنین بازی بیشتر حال و هوای شرقی دارد. برخلاف Monster Hunter World که غربی به نظر می‌رسید.

Monster Hunter Rise تجربه‌ی سر راستی را ارائه می‌دهد. همه چیز خیلی در دسترس‌تر است. اطلاعات هیولاها راحت‌تر در اختیار شما قرار می‌گیرد. هدف در این بازی یادگیری آسان بازی توسط بازی‌باز است. گیم‌پلی Monster Hunter Rise خیلی پویا و سرزنده به نظر می‌رسد. سرعت بازی به طور کلی زیاد است و مبارزات پویا به نظر می‌رسند. سواری گرفتن از هیولاها نیز در Monster Hunter Rise تجربه‌ی لذت‌بخشی را ارائه می‌دهد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Monster Hunter Rise

شما در این بازی با دو نوع مرحله رو به رو خواهید شد. مراحل داستانی و تک نفره و مراحل چندنفره. مراحل داستانی نوار پیشرفت خود را دارند و راحت‌تر هستند. در آن سو مراحل چندنفره نیز نوار پیشرفت جداگانه‌ای دارند و معمولاً چالش‌برانگیز هستند. نکته‌ی جالب در این بین ارتباط مراحل داستانی با چندنفره‌ است. برای باز کردن مراحل سطح بالا در بخش چندنفره شما نخست باید مراحل داستانی مشخصی را انجام داده باشید. اینگونه بازی‌بازان قبل از ورود به بخش چالش‌برانگیز چندنفره‌ با زیر و بم بازی آشنا شده‌اند.

برای تجربه‌ی این بازی مشتاق هستید؟ دوست دارید حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای کدام بازی را اعلام کنیم؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها