دشمنان Resident Evil Village قرار بود از این هم بیش‌تر باشند!

بازی Resident Evil Village روی سری ایکس می‌درخشد‌‌؛ اما روی سری اس می‌لنگد

به گزارش ساویس‌گیم، کپکام تغییرات زیادی در نسخه‌ی نهایی Resident Evil Village انجام داده است. بازی Resident Evil Village چندی پیش عرضه شد و موفقیت فوق‌العاده بالایی به دست آورد. اما اوضاع پیش از عرضه متفاوت بوده است.

یکی از ایرادات وارده به بازی جدید کپکام توجه زیاد به بخش اکشن و مبارزات آن می‌باشد. که به نوعی بار ترس مجموعه را کاهش داده است. جالب است بدانید که نسخه‌ی اولیه‌ی Resident Evil Village قرار بود فوق‌العاده اکشن‌تر باشد. دشمنان بیش‌تر و مبارزات بیش‌تر.

قرار بود دشمنان حرکات تهاجمی‌تری نیز داشته باشند و مهمات در بازی از این هم کمیاب‌تر باشد. بدون شک در صورت تحقق این موضوع با کابوسی طرف می‌شدیم که کمتر کسی قادر به تحمل آن بود.

خوشبختانه سران کپکام به این نتیجه رسیدند که این گیم پلی برای Resident Evil Village فوق‌العاده خسته‌کننده و غیر جذاب خواهد بود. در نتیجه به طور کلی ساختار بازی را تغییر دادند. اما تا لحظه‌ی آخر قرار بود با یک رزیدنت سراسر اکشن طرف باشیم. به عنوان مثال در یکی از صحنه‌ها ایتن یک تنه 10 نفر از روستایی‌ها را از پای در می‌آورد!

خوشبختانه در نهایت بازی به ریشه‌های مجموعه که همان تقلا برای بقاست پایبند ماند. نظر شما چیست عزیزان؟ از رزیدنت ایول ترسناک خوشتان می‌آید یا رزیدنت اکشن‌تر مانند نسخه‌ی پنجم؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها