اطلاعات جدید از بازی مورد انتظار Starfield به علاوه‌ی تاریخ احتمالی عرضه‌

اطلاعات جدید از بازی مورد انتظار Starfield به علاوه‌ی تاریخ احتمالی عرضه‌

به گزارش ساویس‌گیم، Starfield قرار است در E3 2021 نمایش داشته باشد. اما ظاهراً قرار نیست در ادامه‌ی سال عرضه شود و به جای آن باید در 2022 منتظر آن باشیم.

جف گراب باز هم دست به میکروفون شده است و هر چه دانسته و ندانسته را رو کرده است. او ابتدا عنوان کرد که بازی Starfield انحصاری PC و کنسول‌های ایکس باکس خواهد بود. اتفاقی که بعید خواهد بود. در ادامه به نمایش بازی در E3 2021 اشاره کرد و عنوان کرد که بازی به امسال نخواهد رسید.

در ادامه از جف پرسیده شد که این نمایش به چه شکل خواهد بود. او در پاسخ گفت که نمی‌داند. اما به طور قطع باید شاهد گیم پلی بازی باشیم. البته که این موضوع محتمل است و اگر چنین نباشد عجیب است. چرا که مایکروسافت چند وقتی است که رسماً مالک بتزدا شده است و باید چیزی را به طرفداران ارائه دهد.

یک شایعه‌ی دیگر هم هست که این صحبت جف را تأیید می‌کند. و آن هم این است که مایکروسافت به تازگی تبلیغات برای Starfield را برای سال آینده رزرو کرده است. با توجه به این موضوع احتمال نمایش این بازی در E3 2021 یا مراسم دیگری همچون گیمزکام بسیار بالاست.

در همین راستا ماجرای تام کروز و Starfield را از دست ندهید.

دوستان شما مشتاق نمایش این بازی هستید؟ در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها