متأسفانه بازی Hollow Knight: Silksong در E3 2021 نمایش نخواهد داشت

Hollow Knight: Silksong

به گزارش ساویس‌گیم، Hollow Knight: Silksong در E3 2021 نمایشی نخواهد داشت. متأسفانه استودیوی سازنده‌ی یعنی Team Cherry این مهم را در جدیدترین اطلاعیه‌ی خود اعلام کرد.

با نزدیک شدن به مراسم سالانه‌ی E3 2021 انتظار می‌رود که شاهد اطلاعات جدیدی از بازی‌های مهم پیش‌رو باشیم. اتفاقی که متأسفانه برای Hollow Knight: Silksong نخواهد افتاد. طبیعتاً این موضوع موجب ناامیدی طرفداران این بازی جذاب شد. ولی حداقل حال می‌دانیم که نباید انتظار نمایش جدید این عنوان را در مراسم پیش‌رو داشته باشیم.

بازی Hollow Knight: Silksong دنباله‌ی بازی قبلی Team Cherry به نام Hollow Knight است. جالب است بدانید که ابتدا قرار نبود شاهد یک بازی مستقل به عنوان دنباله باشیم. و قرار بود که Silksong یک بسته‌ی گسترش دهنده باشد.

اما در ادامه به قدری این بسته‌ی گسترش دهنده جزئیات پیدا کرد و بزرگ شد که سازندگان تصمیم گرفتند آن را به عنوان یک بازی مستقل عرضه کنند. متأسفانه تاریخ عرضه‌ی این بازی هنوز مشخص نشده است. با این حال شما می‌توانید آخرین اطلاعات رسمی در خصوص Hollow Knight: Silksong را با کلیک روی این لینک بخوانید.

شما چه حسی نسبت به بازی نخست دارید؟ آن را تجربه کرده‌اید؟ اگر جواب شما منفی است، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً سری به آن بزنید و از یک تجربه‌ی متروییدوانیای دلچسب نهایت لذت را ببرید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها