بارقه‌های امید پس از تجدید نشان تجاری The Evil Within جان گرفتند

بارقه‌های امید پس از تجدید نشان تجاری The Evil Within زنده شد

به گزارش ساویس‌گیم، The Evil Within طرفداران زیادی دارد. راستش را بخواهید ما هم کتمان نمی‌کنیم که از طرفداران این مجموعه و شخص استاد میکامی هستیم. زمانی که فرانچایز رزیدنت ایول به جاده خاکی زده بود، خالق این فرانچایز و پدرخوانده‌ی سبک وحشت و بقا دست به کار شد.

استاد شینجی میکامی افسانه‌ای با راه‌اندازی استودیوی شخصی خود به نام Tango Gameworks و به کمک Bethesda به ما The Evil Within را هدیه کرد. عنوان جدیدی که بوی خوش رزیدنت را می‌داد و فضای دلنشین سایلنت هیل را به عاریه گرفته بود. ما خوش شانس بودیم و شاهد نسخه‌ی دوم این مجموعه هم بودیم. و حال چند سالی است که به انتظار نشسته‌ایم.

بازی The Evil Within به سرویس اشتراکی گیم پس هم اضافه شده بود و این موجب تجربه‌ی افراد بیش‌تری از این شاهکار شد. شاهکاری که خبر تجدید نشان تجاری آن بارقه‌های امید را در قلب طرفداران زنده کرده است.

البته ممکن است این یک تجدید نشان ساده و مرسوم باشد ولی خب ممکن هم هست که خبر از دنباله‌ی در دست ساخت باشد. که البته احتمال دومی خوش‌تر است.

شایان ذکر است که استودیوی Tango Gameworks در حال حاضر مشغول ساخت بازی انحصاری Ghostwire: Tokyo برای PS5 است. در حالی که چندی پیش مایکروسافت با تصاحب زنیمکس صاحب بتزدا و تمام زيرمجموعه‌های آن شد. که استودیوی استاد میکامی  را شامل می‌شود.

نظر شما چیست دوستان؟ شما نیز در آرزوی The Evil Within 3 آرام و قرار ندارید؟ فراموش نکنید که مقاله‌های جذاب ما در خصوص این فرانچایز را از دست ندهید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها