فعلاً خبری از مدل جدید Nintendo Switch نخواهد بود

NINTENDO SWITCH

به گزارش ساویس‌گیم، مدت‌هاست که شایعات و گزارشات فراوانی از مدل جدید Nintendo Switch به گوش می‌رسد. مدلی که قرار است بازی‌ها را به صورت 4K اجرا کند. این شایعات آن‌جایی قوت گرفت که نینتندو به صورت پنهانی به بازی‌سازان اعلام کرد عناوین خود را با وضوح تصویر 4K هماهنگ کنند. قرار بود این مدل جدید در سال 2021 میلادی عرضه شود. اما ظاهراً این تاریخ مورد مناقشه است.

با توجه به این موارد، ظاهراً یا تاریخ تغییر کرده است و یا این‌که برنامه‌ی نینتندو متحول شده است. در مصاحبه‌ی با بلومبرگ رئیس نینتندو جناب فوروکاوا اعلام کردند که نینتندو در آینده‌ی نزدیک مدل جدید نینتندو سوئیچ را معرفی نمی‌کند. البته که پاسخ دو پهلو امیدها را برای معرفی در ادامه‌ی سال زنده نگه می‌دارد. اما آن دسته از افرادی که امیدوار به معرفی زودهنگام کنسول جدید بودند، باید تجدیدنظر کنند.

NINTENDO SWITCH نینتندو سوئیچ

نینتندو به تازگی آمار فروش بازی‌ها و کنسول‌های خود را اعلام کرده است. با توجه به این آمار مشخص شد که Nintendo Switch نزدیک به 80 میلیون نسخه فروخته است. و بدین ترتیب آمار فروش نینتندو 3DS شکسته شد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ به نظر شما نینتندو مدل جدید Nintendo Switch را معرفی خواهد کرد؟ یا این‌که به طور کلی یک کنسول جدید را رونمایی می‌کنند؟ لطفاً نظرات خودتان را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها