مایکروسافت: ناتی داگ از ارائه‌ی یک گان‌پلی مناسب عاجز است

مایکروسافت: ناتی داگ از ارائه‌ی یک گان‌پلی مناسب عاجز است

به گزارش ساویس‌گیم، جنگ حقوقی بین اپل و اپیک گیمز مطالب جالبی را رو کرده است. یکی از این مطالب نقد و بررسی بازی The Last of Us 2 توسط تیم ایکس باکس می‌باشد. نقدی که قرار نبود به صورت عمومی منتشر شود. و بنا بود یک بررسی داخلی از بازی و وضعیت ناتی داگ باشد.

این نقد و بررسی مانند سایر بررسی‌ها جوانب مختلف بازی را بررسی کرده است. تیم ایکس باکس بازی جدید ناتی داگ را در مجموع پسندیده‌اند. و نظر آن‌ها به طور کلی در این خصوص مثبت است. اما یک بخش از این بررسی جالب توجه است. و نظرات را در حال حاضر به خود معطوف کرده است. تیم ایکس باکس معتقد است ناتی داگ از ارائه‌ی یک گان‌پلی مناسب عاجز است. و The Last of Us 2 نیز از این قاعده مستثنی نیست. البته آن‌ها در ادامه اشاره کرده‌اند که گان‌پلی The Last of Us 2 در مجموع مناسب است. و بازی‌بازان را به مخفی‌کاری تشویق می‌کند.

به هر حال نظرات تیم ایکس باکس در خصوص بازی انحصاری PS4 و استودیوی نام آشنای ناتی داگ جالب است. هر چند که با نظرات فیل اسپنسر و سایر مدیران اجرایی ایکس باکس متفاوت باشد.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ گان‌پلی The Last of Us 2 را چگونه دیدید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها