جهان Resident Evil Village به قدری بزرگ است که در آن گم خواهید شد

Resident Evil Village جهان

به گزارش ساویس‌گیم، Resident Evil Village در یک قدمی عرضه شدن قرار گرفته است. این بازی دنباله‌ی مستقیم رزیدنت ایول 7 است و الهامات زیادی هم از رزیدنت ایول 4 گرفته است. از همه مهم‌تر این‌که جهان Resident Evil Village بزرگ‌ترین در مجموعه است.

کارگردان بازی در گفت‌وگو با IGN می‌گوید: این یکی از کارهای انقلابی Resident Evil Village است. ما یک جهان بزرگ خلق کرده‌ایم و به بازی‌باز می‌گوییم که برود و خوش باشد. چیزی که در شماره‌های قبلی شاهدش نبودیم. البته که ما به بعد پیشرفت داستانی نیز اندیشیده‌ایم و این مهم را از یاد نبرده‌ایم. داستان بازی به بهترین نحو پیشرفت می‌کند. اما شما در اغلب اوقات می‌توانید از محدودیت‌ها رها شوید و فقط در جهان بازی غوطه‌ور شوید. خانه‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید بی‌خیال آن‌ها شوید و یا این‌که همه‌ی نقاط نقشه را کندوکاو کنید. ما برای انجام این‌ کارها پاداش‌های خوبی هم قرار داده‌ایم. ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم که جستجو در محیط لذت‌بخش باشد.

کارهای اختیاری زیادی در Resident Evil Village وجود دارد کخ می‌توانید امتحان کنید. جهان Resident Evil Village فوق‌العاده بزرگ است و پر از میان‌بر می‌باشد. اگر بخواهید همه‌ی ابعاد این بازی را تجربه کنید، بدون شک وقت زیادی از شما گرفته خواهد شد.

بازی مورد انتظار Resident Evil Village در تاریخ 17 اردیبهشت ماه برای پلتفرم‌های PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series S|X و Google Stadia عرضه خواهد شد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها