تصویر هنری جدید از بازی Dragon Age 4 نوید بازگشت گروهی پرطرفدار را می‌دهد

تصویر هنری جدید از بازی Dragon Age 4 نوید بازگشت گروهی پرطرفدار را می‌دهد

به گزارش ساویس‌گیم، طرفداران مدت زمان زیادی را در انتظار چهارمین نسخه از مجموعه‌ی عصر اژدها چشم به راه بوده‌اند. شاید باورتان نشود ولی نزدیک به 7 سال از عرضه‌ی Inquisition می‌گذرد. خوشبختانه BioWare در ماه‌های گذشته اطلاعات خوبی از Dragon Age 4 ارائه داده است. و عطش طرفداران را اندکی کاسته است.

ما در طول این چند وقته طرح‌های مختلف از محیط بازی، دشمنان و حتی همراهان را دیده‌ایم. و حال این تصویر جدید نگاهی بر Grey Wardensها دارد. گروهی که طرفداران قدیمی بدون شک از بازگشت آن‌ها خوشحال خواهند بود.

این تصویر توسط خود سازندگان بازی به اشتراک گذاشته شده است. و کاملاً مشخص است که تمرکز ویژه‌ای روی آن صورت گرفته است. این گروه در شماره‌های مختلف عصر اژدها حضور داشته‌اند ولی بیش‌ترین تمرکز روی آن‌ها در Dragon Age: Origins بود. جایی که شما به عنوان یک تازه‌وارد به این گروه ملحق می‌شدید و وظيفه‌ی خطیری را دنبال می‌کردید. حضور Grey Wardens در نسخه‌ی قبلی ناچیز بود. و به نظر می‌رسد که در Dragon Age 4 حضور فعال‌تری داشته باشند.

Dragon Age 4 قرار است برای پلتفرم‌های نامشخص و در تاریخ نامشخصی عرضه شود. با این حال عرضه در سال 2022 محتمل به نظر می‌رسد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها