انحصاری بزرگ PS3 یعنی Killzone 3 هم‌اکنون روی PC قابل اجراست

انحصاری بزرگ PS3 یعنی Killzone 3 هم‌اکنون روی PC قابل اجراست

به گزارش ساویس‌گیم، انحصاری گوریلا گیمز برای PS3 یعنی Killzone 3 هم‌اکنون قابل اجرا روی کامپیوتر است. کاربران این پلتفرم هم‌اکنون می‌توانند سومین نسخه‌ی این فرانچایز را به راحتی روی PC تجربه کنند.

پیش از این نیز این بازی توسط شبیه‌ساز PS3 یعنی RPCS3 به راحتی قابل اجرا بود. اما از موس و کیبورد پشتیبانی نمی‌کرد.

خوشبختانه کاربرانی که می‌خواهند این شاهکار را روی PC تجربه کنند، حال می‌توانند تجربه‌ی دلچسب‌تری داشته باشند. بدون شک تجربه‌ی Killzone 3 با موس و کیبورد لذت‌بخش‌تر خواهد بود. برای آگاهی از شیوه‌ی استفاده از موس و کیبورد می‌توانید به ویدئوی یوتیوب مراجعه کنید.

شایان ذکر است که برای شبیه‌سازی بازی‌های PS3 نیازی به سیستم‌های خیلی قدرتمند ندارید. و با یک سیستم متوسط هم می‌توانید اقدام به شبیه‌سازی عناوین این کنسول کنید.

بازی Killzone 3 در سال 2011 به صورت کاملاً انحصاری برای PS3 عرضه شد. این بازی دنباله‌ی مستقیم Killzone 2 به شمار می‌رود و داستان مبارزه با هلگاست‌ها را ادامه می‌دهد. از جمله ویژگی‌های این بازی می‌شود به گان‌پلی جذاب و گرافیک خیره‌کننده اشاره کرد. همچنین انیمیشن‌های فوق‌العاده پویا و روان از دیگر خصیصه‌های این شاهکار است.

نظر شما چیست دوستان؟ بازی Killzone 3 را تجربه کرده‌اید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها