سایت رسمی بازی Killzone تعطیل شد، آینده بازی تیره‌تر از همیشه

Killzone

به گزارش ساویس‌گیم، گوریلا گیمز با بازی Horizon Zero Dawn بهترین بازی خود را ارائه داده است و موفقیت تجاری بازی باعث شده است که این همان آی‌پی باشد که برای آینده قابل پیش بینی روی آن تمرکز خواهند کرد. این البته به معنای حذف آهسته پشتیبانی از این بازی است. 2013 Killzone Shadow Fall آخرین بازی از این سری بود و از آن زمان به بعد دیگر مورد توجه مردم قرار نگرفت.

در حالی که بسیاری امیدوار بودند که سرانجام در بعضی مواقع این بازی برگردد. اما اکنون بسیار بعید به نظر می‌رسد. وب سایت رسمی بازی توسط سونی و گوریلا گیمز “تعطیل” شده است. رفتن به سایت اکنون پیامی را در همین رابطه نشان می‌دهد (كه می توانید در زیر مشاهده كنید). توسعه‌دهنده بازی توضیح داد كه این موضوع بر اجزای آنلاین Killzone Shadow Fall و Killzone Mercenary تأثیری نمی‌گذارد.

این لزوماً پایانی برای سری بازی Killzone نیست. اما به هیچ وجه پیشرفت مثبتی برای این بازی به حساب نمی‌آید. احتمال بازگشت این بازی به این زودی‌ها بسیار ناچیز به نظر می‌رسد.

آیا تابحال عناوین مختلف Killzone را تجربه کرده‌اید؟ کدام سری از این بازی را تجربه کرده‌اید؟ زمان خداحافظی با این فرانچایز رسیده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها