Crash Bandicoot 4: It’s About Time در PC فقط آنلاین اجرا می‌شود

Crash Bandicoot 4

سال گذشته در بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time جدیدترین ورودی به این فرانچایز، آخرین بار در مدت زمان طولانی وجود داشت. بازی کاملاً  جذاب بود. شاید حتی بهترین ورودی در این مجموعه ، حداقل به مراتب بهتر از هر چیزی از سه گانه اصلی PS1. این بازی به PS4 و Xbox One آمد ، اما اخیراً اعلام شده است که به سیستم عامل‌های مختلف دیگری از جمله PC می‌آید. این نسخه اکنون به اتمام رسیده است و مواردی وجود دارد که برخی ممکن است به خصوص آن را دوست نداشته باشند. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

همانطور که توسط DSOGaming گزارش شده است، این بازی اکنون آغاز شده است. این انحصار در اختیار Battle.net خواهد بود و بازی همیشه آنلاین خواهد بود. این در حالی است که بازی تقریباً کاملاً تک نفره است و تنها حالت چند نفره یک حالت محلی است. که فقط شامل بازیکنانی می‌شود که به نوبت اجرا می‌شوند. هم اکنون ، هیچ حالت چند نفره آنلاین اعلام شده‌ای وجود ندارد. تعجب آور نیست ، زیرا اکتیویژن برای بسیاری از نسخه‌های اخیر رایانه‌های شخصی همان مورد آنلاین را داشته است. اما این نکته را باید بخاطر بسپارید.

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time اکنون در PlayStation 5 ، PlayStation 4 ، Xbox Series X / S ، Xbox One ، Switch و PC موجود است.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها