نینتندو قرار است بازی‌های جدیدی برای سال 2021 رونمایی کند؛ اما در زمان مناسب

نینتندو سوئیچ

به گزارش ساویس‌گیم، با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم، نینتندو بازی‌های انحصاری زیادی برای 2021 معرفی نکرده است. عناوینی چون Bravely Default 2, Super Mario 3D World + Bowser’s Fury, Monster Hunter Rise و Pokémon Snap جدید همگی در ماه‌های آینده عرضه خواهند شد و No More Heroes 3 نیز برای اواخر 2021 برنامه‌ریزی شده است. به جز این موارد که نام بردیم غول ژاپنی انحصاری‌های بزرگ دیگری برای 2021 معرفی نکرده است.

به نقل از رئیس نینتندو جناب Shuntaro Furukawa بازی‌های نینتندو برای سال مالی جدید که از آپریل 2021 تا مارس 2022 خواهد بود، در زمان مناسب معرفی خواهند شد. در گفتگو با سرمایه‌گذاران آقای Shuntaro Furukawa به سرمایه‌گذاران اطمینان داد که نینتندو عناوین متنوعی برای ماه‌های آینده برنامه‌ریزی کرده است.

بازی‌های سال مالی پیش‌رو را در زمان مناسب رونمایی خواهیم کرد. ما در حال حاضر مشخص کرده‌ایم که بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury در ماه فوریه، Monster Hunter Rise در مارس و Pokémon Snap جدید در ماه آپریل عرضه خواهد شد. مطابق معمول ما برای سال مالی آینده نیز عناوین متعددی را برای کاربران نینتندو تدارک دیده‌ایم.

نینتندو روند رونمایی از بازی‌های خود را در هفته‌ها و ماه‌های گذشته تغییر داده است. بازی‌های بزرگ و انحصاری نینتندو به صورت غیرمنتظره و اندکی پیش از عرضه با یک تریلر هیجان‌انگیز رونمایی می‌شوند. نینتندو دایرکت به نظر به طور کلی از آن حالت همیشگی خارج شده است.

نینتندو

از این‌ها گذشته، پیش‌بینی عناوین آینده‌ی نینتندو سخت است. بازی‌های Metroid Prime 4، Bayonetta 3 و دنباله‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild مدت‌هاست که در دست ساخت هستند. اما هنوز با عرضه فاصله دارند. فراموش نکنید که امسال ما سالگرد 35 سالگی فرانچایز بزرگ و محبوب افسانه‌ی زلدا را داریم. احتمالاً نینتندو به این مناسبت تعدادی بازی و ریمستر از این مجموعه معرفی کند. همانند کاری که برای ماریو در سال گذشته انجام دادند.

نظر شما چیست دوستان؟ پیش‌بینی شما چیست؟ لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها