اطلاعات جدید از بازی مورد انتظار Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury به زودی عرضه خواهد شد. این بازی تجربه‌ی بازی Super Mario 3D World را به نینتندو سوئیچ خواهد آورد. بازی مذکور پیش از این برای کنسول‌ نسل قبلی نینتندو عرضه شده بود، اما آن‌طور که باید و شاید به آن بها داده نشد. حال نسخه‌ی ریمستر شده این بازی به همراه محتویات جدید قرار است برای نینتندو سوئیچ عرضه شود.

به لطف پیش‌بررسی Eurogamer و Gamereactor ما اطلاعات جدیدی از این بازی به دست آورده‌ایم. بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury اجرای متفاوتی روی سوئیچ خواهد داشت. بخش Super Mario 3D World بازی در حالت متصل به تلویزیون با کیفیت 1080p و 60 فریم اجرا خواهد شد. کیفیت اجرای بازی در حالت دستی نیز 720p و 30 فریم می‌باشد. با توجه به این‌که وضوح تصویر بازی روی wii u در بالاترین حالت 720p بود، در این زمینه پیشرفت خوبی صورت گرفته است.

Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

حال می‌رسیم به بخش جدید Bowser’s Fury، متأسفانه در این بخش با ناامیدی مواجه خواهیم شد. وضوح تصویر بازی در هر حالتی 720p می‌باشد. نرخ فریم این بخش نیز در حالت متصل 60 و در حالت دستی 30 می‌باشد.

نرخ فریم پائین در این بخش جدید بدون شک باعث دلسردی است. مخصوصاً با توجه به اقدامات نینتندو برای سریع‌تر و سرزنده کردن بازی.

بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury در تاریخ 23 بهمن‌ماه به صورت انحصاری برای کنسول‌ نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها