هیدکی کامیا: Bayonetta 3؟ فعلاً فراموشش کنید!

Bayonetta 3

به گزارش ساویس‌گیم، 4 سال از معرفی اولیه‌ی Bayonetta 3 برای نینتندو می‌گذرد. در این مدت هیچ خبری از بازی نبوده است. پلاتینیوم گیمز اصرار دارد که همه چیز طبیعی است و جای نگرانی نیست. با این حال طرفداران نگران هستند که چرا هیچ خبر جدیدی از بازی نیست. مرد همیشه در صحنه استاد کامیا یک توصیه‌ی جالب برای طرفداران دارد: فراموشش کنید!

در مصاحبه‌ی با VGC از کارگردان افسانه‌ای بازی در خصوص Bayonetta 3 سؤالی پرسیده شد. آقای کامیا پس از خندیدن پاسخ داد فراموشش کنید. بهتر است تا زمانی که ما چیزی برای به اشتراک گذاشتن داشته باشیم، این بازی را فراموش کنید. این بازی یک شگفتانه‌ی لذت‌بخش خواهد بود.

من در جایگاهی نیستم که این را بگویم، اما… الآن در ژانویه هستیم درسته؟ قاعدتاً ما باید چیزی برای عرضه داشته باشیم. منظور من این است که هنوز تا پایان سال زمانی زیادی باقی مانده است. چه بهتر که همه‌ی ما فعلاً Bayonetta 3 را فراموش کنیم. در این صورت هنگامی که اطلاعات جدیدی از آن برای عرضه داشته باشیم، با یک شگفتانه‌ی دلچسب روبه‌رو خواهید شد.

این‌که به توصیه‌ی این مرد بزرگ توجه کنید یا خیر به خودتان بستگی دارد. اما به نظر توصیه‌ی بدی نمی‌آید. به هر حال که ما قرار نیست در آینده‌ی نزدیک اطلاعاتی از این بازی کسب کنیم.

 

bayonetta 3

عاشقانه‌ی Bayonetta و نینتندو!

نسخه‌ی اول Bayonetta در سال 2009 برای کنسول‌های PS3 و Xbox 360 عرضه شد. در ادامه به سبب موفقیت بازی شاهد عرضه‌ی آن روی PS4, Xbox One, Switch, PC و wii u نیز بودیم. نسخه‌ی دوم بازی نیز در سال 2014 عرضه شد و نینتندو در اقدامی غیر منتظره این عنوان را انحصاری wii u کرد. این بازی انحصاری بود تا زمانی که در سال 2018 برای نینتندو سوئیچ هم منتشر شد. در آخر Bayonetta 3 در سال 2017 به صورت انحصاری برای نینتندو سوئیچ معرفی شد و از آن تاریخ به بعد خبری از آن موجود نیست.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا برای تجربه‌ی Bayonetta 3 مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها