بهترین بازی زامبی برای کامپیوتر

بهترین بازی زامبی برای کامپیوتر کلمنتاین از مردگان متحرک فرانک وست از دد رایزینگ 2

در ادامه به بهترین بازی‌های زامبی محور کامپیوتر اشاره خواهیم کرد، اگر طرفدار مبارزه با این موجودات بی مغز هستید، مقاله بهترین بازی زامبی برای کامپیوتر را در ساویس‌گیم بخوانید.

  • زامبی‌ها در بازی‌ها به اشکال مختلف، از جهش‌یافته‌های سریع گرفته تا ارواح آهسته ظاهر می‌شوند.
  • کشتن زامبی‌ها همیشه رضایت بخش است، چه با یک تفنگ ساچمه‌ای یا یک تپانچه.
  • این بازی‌های کامپیوتری از جمله Dead Rising 2 و The Walking Dead تجربه‌های هیجان‌انگیز و سرگرم کننده‌ای را در کشتن زامبی‌ها ارائه می‌دهند.

در حالی که هیچ کس در زندگی واقعی چنین موجوداتی را ندیده است، زامبی‌ها در دنیای بازی بسیار رایج هستند. انواع مختلفی از بازی‌ها میزبان این جانوران کپک زده هستند. اما آن‌ها همیشه در هر عنوان یکسان عمل نمی‌کنند. برخی از بازی‌ها شما را با زامبی‌هایی با سرعت بالا مواجه می‌کنند که حتی ممکن است به چیزی بزرگ‌تر تبدیل شوند. با این حال، بسیاری از بازی‌های دیگر، به نسخه سنتی خنگ و آهسته پایبند هستند.

اما در نهایت مهم نیست که با چه نوع زامبی روبرو هستید، کشتن آن‌ها سرگرم کننده است. مشخص نیست چرا، اما منفجر کردن یک زامبی با شاتگان یا انفجار سر آن‌ها با تپانچه همیشه رضایت بخش است. بازی‌های رایانه‌ای زیر مطمئناً کشتن زامبی‌ها را سرگرم‌کننده می‌کنند و بهترین عناوین برای گنجاندن این هیولاها هستند.

نوشتار مرتبط:  10 قهرمان برتر بازی های ترسناک 

حمله زامبی ها به مرکز خرید بازی دد رایزینگ 2

بهترین بازی زامبی برای کامپیوتر

۷. Dead Rising 2

بازی خیزش مرگ 2 Dead Rising 2 هم جدی و هم در عین حال مضحک است. چاک گرین قهرمان داستان می‌تواند لباس‌های احمقانه بپوشد و اسلحه‌های عجیب و غریب بسازد. با این حال، او باید مرتباً به دختر خردسالش دارو بدهد تا از تبدیل شدن به یک زامبی جلوگیری کند. هیچ کس نتوانست این کار را برای بقیه شهر فورچون انجام دهد، زیرا اکثر مردم قبل از رویدادهای بازی به موجوداتی مرده تبدیل شده‌اند.

در بازی دد رایزینگ 2، چاک، دخترش و چندین بازمانده خود را در یک مرکز خرید پر از این زامبی‌ها می‌بینند. شما باید از میان آن‌ها بگذرید تا راه خود را در آن مکان طی کنید و مأموریت‌ها را کامل کنید. همه اینها برای زنده نگه داشتن دخترتان و یافتن راهی برای خروج از این وضعیت خطرناک حیاتی است.

نوشتار مرتبط:  قدر نادیده‌ترین شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی 

کلمنتاین و ای جی محبوس در ماشین در جنگل زامبی

۶. The Walking Dead: The Telltale Definitive Series

بازی های زامبی قدیمی

بازی مردگان متحرک The Walking Dead یک مجموعه ماجراجویی روایی است که در دنیایی پسا آخرالزمانی اتفاق می‌افتد. نسخه Definitive شامل هر چهار فصل و همچنین چند مینی فصل است که هر کدام روایت خاص خود را دارند.

با این حال، داستان کلی واکینگ دد درباره دختر خردسالی به نام کلمنتاین است که تلاش می‌کند در دنیایی پر از زامبی‌ها زنده بماند. شما رشد او را در طول فصول تماشا می‌کنید تا ببینید که او به یک بازمانده واقعاً عالی تبدیل می‌شود. این یک بخش جالب از توسعه شخصیت است. آنچه به همان اندازه جذاب است، داستان‌هایی است که در هر فصل گفته می‌شود و شما تا حدی بر آن‌ها کنترل دارید زیرا بازی شما را مجبور به انتخاب‌های مهم می‌کند.

نوشتار مرتبط:  چه بلایی سر Days Gone 2 آمد؟ 

دیکن در حال موتور سواری در جنگل مه آلود بازی دیز گان بهترین بازی زامبی برای کامپیوتر

۵. Days Gone

بازی زامبی افلاین

از نظر فنی، بازی روزهای از دست رفته Days Gone شامل زامبی‌ها نمی‌شود، زیرا دشمنان شما در بازی در واقع Freakers نامیده می‌شوند. با این حال، آن‌ها به اندازه کافی به زامبی‌ها نزدیک هستند تا دیز گان Days Gone به عنوان یک بازی زامبی در نظر گرفته شود. این فریکرها به دلیل یک بیماری همه گیر پدید آمده‌اند که انسان‌ها را به این جانوران تبدیل کرده است. طبیعتاً این امر منجر به از دست دادن جان افراد زیادی شد.

قهرمان داستان دیزگان، دیکن، فکر می‌کرد همسرش یکی از قربانیان است. با این حال، او متوجه می‌شود که این احتمال وجود دارد که او هنوز زنده باشد. این به عنوان آغاز ماجراجویی او عمل می‌کند. در طول آن، شما می‌توانید در سراسر جهان باز با موتور گشت و گذار کنید. در طول مسیر، باید با هیولاهای زیادی، مخفیانه یا با شلیک گلوله، مقابله کنید. گفتن دومی راحت‌تر از انجام دادن است.

نوشتار مرتبط:  کریس آولون Chris Avellone برنده دادگاه اعاده حیثیت شد 

۴. Dying Light 2 – بهترین بازی زامبی برای کامپیوتر

بازی زامبی جدید

بازی دایینگ لایت 2 Dying Light 2 دو ایده را در کنار هم قرار می‌دهد. سازندگان زامبی‌ها را با پارکور ترکیب می‌کنند. خوشبختانه، زامبی‌ها آن‌هایی نیستند که در اطراف پارکور می‌کنند. وقتی از دنیای باز پر از زامبی‌ها عبور می‌کنید و سعی می‌کنید از خیابان‌هایی که بیشتر جانوران در آن پرسه می‌زنند دور بمانید، این شما هستید. استاد پارکوری که شما کنترل می‌کنید آیدن نام دارد. او در جستجوی پزشکی است که در دوران کودکی روی او و خواهرش آزمایش‌هایی انجام داده است. در این روند، او در موقعیت‌های پیچیده‌تری درگیر می‌شود.

دویدن آزادانه در اطراف شهر جایی است که این بازی واقعاً در آن می‌درخشد. پریدن از روی ساختمان‌ها و بالا رفتن از اشیاء بسیار نرم و روان است. هنگامی که فرار امکان‌پذیر نیست، باید با جانوران مبارزه کنید، عمدتاً با استفاده از طیف وسیعی از سلاح‌های سرد.

نوشتار مرتبط:  یوکو تارو پیام آخر سال خود را به کودکان غزه و اوکراین اختصاص داد 

زامبی سنگی بزرگ با کلی زامبی دیگر در مزرعه بازی They Are Billions

۳. They Are Billions

وقتی به بازی‌های زامبی فکر می‌کنید، ممکن است به عناوین ترسناک بقا یا بازی‌های اکشن ماجراجویی فکر کنید. در واقع، حتی ممکن است به زمان‌هایی فکر کنید که زامبی‌ها در بازی‌های RPG ظاهر می‌شوند. با این حال، بازی میلیاردها از آنها وجود دارد They Are Billions یک بازی استراتژیک بلادرنگ است.

این بازی مانند یک RTS استاندارد عمل می‌کند، زیرا شما باید منابع را به دست آورید، پایگاه خود را بسازید، واحدهای مختلف را پی‌ریزی کنید و غیره. بنابراین، دفاع در این RTS بسیار مهم است. این یک تجربه منحصر به فرد را برای طرفداران بازی‌های زامبی یا عناوین استراتژی زمان واقعی ایجاد می‌کند.

شخصیت های بازی زامبی لفت فور دد 2

۲. Left 4 Dead 2

بازی زامبی کامپیوتر

برخی از بازی‌های زامبی محور کند و پر از تعلیق هستند، بازی لفت فور دد 2 Left 4 Dead 2 اما در نقطه مقابل آن‌ها قرار دارد. این بازی خیلی سریع و دیوانه‌وار است، چرا که شما را در برابر گله‌های زامبی سریع و خشن قرار می‌دهد.

کل تجربه بازی چهار بازمانده 2 به کمپین‌های جداگانه تقسیم شده است که هدف شما در آن‌ها بقا و پیش‌روی تا جای امن بعدی است تا در نهایت از منطقه فرار کنید. هیچ داستانی در کار نیست، این بازی در گیم پلی و اکشن محض خلاصه شده و تجربه مفرحی را با دوستان فراهم می‌کند.

لیان اسکات کندی و کلر ردفیلد پوستر بازی رزیدنت اویل 2 ریمیک بهترین بازی زامبی برای کامپیوتر

1. رزیدنت اویل 2 – بهترین بازی زامبی برای کامپیوتر

بازی زامبی ترسناک

رزیدنت اویل بدون شک تأثیرگذارترین سری بازی در مورد زامبی‌ها است. چند ورودی اول این سری واقعاً زامبی‌ها را در صنعت بازی محبوب کردند. Resident Evil 2 در سال ۲۰۱۹ بازسازی شد که شاید بهترین بازی زامبی محور بازار باشد.

رزیدنت اویل 2 ریمیک دارای دو کمپین مجزا با شخصیت‌های مختلف است. رزیدنت اویل 2 قسمت کلر و لیان هر دوی آن‌ها خود را در شهر راکون پر از زامبی می‌بینند. آن‌ها سعی می‌کنند به نقطه امن برسند و در عین حال به نحوه شروع شیوع بیماری نیز پی ببرند. این بازی شامل زامبی‌هایی است که به آرامی حرکت می‌کنند و خود را به سمت شما می‌کشند. آن‌ها در برابر سلاح گرم بسیار مقاوم هستند و اگر دستشان به شما برسد می‌توانند به سرعت شما را بکشند. شما باید از دست آن‌ها فرار کنید، منابع خود را مدیریت کنید و چند پازل را تکمیل کنید تا به پایان این بازی جذاب برسید.

خب دوستان این هم از فهرست بهترین بازی زامبی برای کامپیوتر، جای کدام بازی در این فهرست خالی است؟ مقالات بازی ساویس‌گیم را از دست ندهید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها