یوکو تارو پیام آخر سال خود را به کودکان غزه و اوکراین اختصاص داد

یوکو تارو پیام آخر سال خود را به غزه و اوکراین اختصاص داد nier

یوکو تارو پیام آخر سال خود را به کودکان غزه و اوکراین اختصاص داد؛ Yoko Taro بازیساز افسانه‌ای و صاحب سبک که فرنچایزهای Drakengard و Nier را در کارنامه دارد، صحبت پایان سال خود را که به مناسبت آغاز سال نو میلادی منتشر شده به موضوعاتی مهم‌تر از بازی اختصاص داده است.

ایشان از این فرصت استفاده کرده تا به جنگ در غزه و اوکراین بپردازند. یوکو تارو می‌گوید سال 2023 سال بی رحمی بوده است، این‌که شما در اخبار ببینید تعدادی زیادی کودک کشته شده‌اند و به عنوان یک کارگردان بازی هیچ کاری جز نوشتن در این خصوص از دست شما برنمی‌آید، آدم را به گریه می‌اندازد.

با این حال یوکو تارو امیدوار است تا خوانندگان این مصاحبه و مخاطبان گیم یک دقیقه از وقت خود را به تفکر درباره این موضوع اختصاص دهند، درباره راه‌حل پایان دادن به این درگیری و تنش‌ها.

اگر صد نفر در این موضوع مشارکت کنند یعنی 100 دقیقه، اگر هزار نفر به ایده‌پردازی و حل بحران بپردازند ما 1000 دقیقه و بیشتر را به این موضوع مهم اختصاص داده‌ایم.

اگر همه یک دقیقه از وقت خود را به این موضوع اختصاص دهند این احتمال وجود دارد که به ایده مناسبی برای حل این موضوع برسیم و از بین هزاران نفر شاید این شما باشید که به یک ایده خوب برای پایان این درگیری برسید.

یوکو تارو پیش از این نیز بواسطه کارهای شگفت‌انگیز خود در بین گیمرها محبوب بود، اما با این پیام ارزشمند بدون شک ایشان نزد افراد بیش‌تری محبوب خواهند شد و شایسته تحسین هستند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ در شرایطی که سایر افراد به صحبت درباره بازی‌های برتر سال می‌پردازند، یوکو تارو، این کارگردان صاحب سبک از فرصت و تریبون خود نهایت استفاده را می‌کند و توجهات را به موضوع مهم‌تری معطوف می‌سازند. مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها