بررسی بازی اف سی 24 فیفا 24

سیستم مورد نیاز FC 24 فیفا 24 اف سی 24 هالند بررسی بازی اف سی 24 فیفا 24

بیست و چهارمین نسخه سالانه معروف‌ترین بازی ورزشی با نام جدید EA Sports FC 24 (فیفا سابق) منتشر شد. این نسخه با نسل جدیدی از فناوری HyperMotion و قابلیت کراس پلی عرضه شده است. بررسی بازی اف سی 24 فیفا 24 را در ساویس‌گیم بخوانید.

همانطور که از هر قسمت انتظار می‌رود، بهبودهای کلی در زمینه گرافیک و جلوه‌ها با اضافه شدن کات سین‌های بیشتر قبل از مسابقه، بین نیمه و پایان مسابقه، واقع گرایی بازی را افزایش داده است.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز اف سی 24 فیفا 24 

اضافه شدن انیمیشن‌های فوق العاده به لطف فناوری HyperMotion که در حرکت بازیکنان و تعامل آن‌ها با توپ کاملاً محسوس است، به نظر من یکی از بزرگترین جهش‌های طولانی مدت در حرکت بازیکنان (انیمیشن)، دریافت توپ در شرایط سخت و توانایی بازیکنان در برخورد با توپ به روش‌های مختلف بسته به فاصله بازیکن تا توپ و غیره را شاهد هستیم. البته این به معنای پاسخگویی، مهارت و گزینه‌های بیشتر هنگام بازی است.

اضافه شدن ویژگی «سبک بازی» هر بازیکن را با سبک بازی واقعی شناخته شده خود متمایز می‌کند و تأثیر قابل توجهی بر سایر حالت‌ها دارد. چیزی که جالب و حائز اهمیت است این است که یک نشانگر کوچک ظاهر می‌شود که نشان می‌دهد بازیکن از سبک خودش استفاده می‌کند. به عنوان مثال تونی کروس با پاس‌های بلند متمایز می‌شود و به همین دلیل هنگام بازی و ارسال یک توپ بلند با او یک نشانگر کوچک بالای نام او ظاهر می‌شود و مهم‌تر از همه این است که شکل و دقت پاس باعث می‌شود احساس کنید که واقعاً چنین است و ویژگی مذکور تفاوت ایجاد می‌کند. گیم پلی و توانایی هر بازیکن واقعاً با بازیکن دیگری که آن ویژگی خاص را ندارد متفاوت است.

دنبال کردن روند توسعه بازیکن در حالت «Pro Clubs» به طور قابل توجهی بهتر شده است، علاوه بر این که «سبک بازی» ویژگی بسیار مثبتی است. اکنون گیمر با توسعه بازیکن و سرمایه‌گذاری در یک سبک خاص به طور قابل توجهی احساس موفقیت می‌کند.

خوشحالی گل وینیسیوس جونیور با علامت هیس بررسی بازی اف سی 24 فیفا 24

نکته عجیب در بازی فیفا 24 این است که دریبل زدن دروازه‌بانان به قدری آسان است که اغلب به صورت تصادفی این کار را انجام می‌دهید! علاوه بر برخی از اشتباهات معمول دروازه‌بانان مانند ایستادن کامل یا پریدن به شکلی عجیب، خوبی آن این است که این اتفاق به طور مداوم نمی‌افتد و مشکل دریبل خوردن احتمالاً با یک آپدیت قابل رفع باشد.

اگر از دکمه L۱ برای تغییر بازیکن استفاده می‌کنید، مشکل ابدی تغییر نشانه بازیکنان همچنان وجود دارد، نمی‌دانم که آیا استفاده از آنالوگ مشکل را برطرف می‌کند یا خیر، اما مشکل همچنان پابرجاست. منوهای بازی نیز بسیار زشت و تقریباً شبیه به یک نمونه اولیه هستند تا بازی کامل. ناوبری سخت شده است، زیرا منوها در یک قالب «خطی» مرتب شده‌اند و فقط پس زمینه خاکستری و نام حالت مربوطه بالای آن وجود دارد. همچنین باکس نتیجه در طول مسابقه نیز جای کار دارد.

از طرفی اضافه شدن «سبک بازی» بدون شک بسیار خوب است، اما برای برخی مشکل ایجاد کرده، زیرا تفاوت بین تیم‌های قوی و متوسط ​​یا حتی بالاتر از میانگین بسیار زیاد شده است. شما با بازیکنی بازی می‌کنید که سبک خاصی دارد و سپس با بازیکن دیگری بازی می‌کنید که هیچ قابلیتی ندارد و در این بین تفاوت بزرگی را متوجه خواهید شد که گیم پلی را از حالت تعادل خارج می‌کند.

وینیسیوس جونیور دفاع منچستر سیتی در حال شوت

نکته منفی دیگر هم این است که خط دفاعی بیش از حد معمول در تکل زدن اشتباه می‌کند، من اغلب سعی می‌کنم هجومی دفاع کنم و قبل از هر چیز مطمئن می‌شوم که فاصله برای یک تکل خوب مناسب است و از اینکه بازیکن با پای دیگر (معمولاً با پای ضعیف) تکل می‌کند و باعث اشتباه می‌شود تعجب می‌کنم. علاوه بر این وقتی مدافع نزدیک حریف باشد و حریف از مهارت‌های خاص و دریبل استفاده کند، مدافع به طور کامل متوقف می‌شود، گویی خشکش زده!

در پایان من شخصاً معتقدم که افزودن «سبک بازی» برای کسانی که حالت FUT بازی می‌کنند و حتی برای Pro Clubs و حالت Career سرگرم کننده خواهد بود، بنابراین ممکن است برای اکثر بازیکنان بسیار مثبت باشد، اما شخصاً دوست دارم با تیم‌های متوسط ​​بازی کنم و معمولاً در زمان استراحت یا در مواقع خاص با دوستان بازی می‌کنم، بنابراین احساس می‌کنم که بخشی از لذت را برای شخص من از بین برده.

بیشتر موارد اضافه شده به اف سی 24 با هدف ایجاد یک تجربه واقع گرایانه و نزدیک به شبیه سازی بوده است. ضربات آزاد سفارشی‌تر شده، ویژگی سبک بازی، دفاع پیشرفته و معرفی بسیاری از مهارت‌های جدید بسیار مفید است، اما این رویکرد باعث می‌شود بازی عمدتاً مقوله رقابتی را هدف قرار می‌دهد و باعث می‌شود تجربه بازی کردن با دوستان بدون تلاش برای تسلط بر همه جزئیات یک تجربه ناقص باشد. در مجموع اف سی 24 فیفا 24 همان تجربه همیشگی را ارائه می‌دهد و تغییر اسم برخلاف وعده سازندگان ویژگی‌های جدید زیادی را به بازی اضافه نکرده است. امید می‌رود در نسخه‌های بعدی شاهد تحول این فرنچایز باشیم و طرفداران فوتبال بتوانند یک تجربه کامل و همه‌جانبه را داشته باشند.

نوشتار مرتبط:  ویژگی‌های جدید فیفا 24 اف سی 24 FC 24 

نقاط مثبت

  • گرافیک و انیمیشن‌های بهبود یافته
  • ویژگی سبک بازی به بازیکنان هویت می‌بخشد

نقاط منفی

  • بازی تفاوت چندانی با نسخه‌های اخیر خود ندارد و عمدتاً همان همیشگی است
  • بخش دفاعی باگ‌های عمده‌ای دارد
  • ویژگی سبک بازی برای افرادی که تیم‌های متوسط یا ضعیف انتخاب می‌کنند کاربردی ندارد و تجربه را نامتعادل می‌کند

امتیاز ساویس‌گیم: 7 از 10

بازبینی تصویری

گرافیک بازی fc 24 چهره وینیسیوس جونیور

اف سی 24 از لحاظ بصری سرانجام ای فوتبال را پشت سر گذاشته

نوشتار مرتبط:  4 بازی فوتبال که با فیفا 24 اف سی 24 EA Sports FC 24 رقابت خواهند کرد 

الکساندر آرنولد لیورپول در حال سانتر بررسی بازی اف سی 24 فیفا 24

سبک بازی تجربه کنترل بازیکنان شاخص را منحصر به فرد کرده است

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی فوتبال برای گوشی موبایل 

کایل واکر سوانسی بالا بردن دست به نشان تشکر

بازی در مجموع تفاوت چندانی با عناوین اخیر ندارد و خیلی زود همه چیز حس تکراری بودن می‌دهد

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز فیفا 23 

FINAL VERDICT

Overall, FC 24 FIFA 24 offers the same usual experience and the name change has not added many new features to the game, contrary to the promise of the creators. It is hoped that in the next titles we will see the evolution of this franchise and that football fans can have a complete and comprehensive experience

:Pros

  • Improved graphics and animations
  • Play Styles feature gives identity to the players

:Cons

  • The game doesn’t differ much from its recent titles and is mostly the same as always
  • The defensive gameplay has major bugs
  • The play style feature is not useful for people who choose average or weak teams and it makes the experience unbalanced

SavisGame Score: 7 out of 10

 

5 3 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها