تماشا کنید: آخرین تریلر اساسین کرید میراژ منتشر شد

تماشا کنید: آخرین تریلر اساسین کرید میراژ منتشر شد کاور بازی Assassin's Creed Mirage

آخرین تریلر اساسین کرید میراژ منتشر شد. جدیدترین تریلر Assassin’s Creed Mirage را با موسیقی OneRepublic و Mishaal Tamer تماشا کنید.

در آستانه انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage در تاریخ 13 مهر ماه، یوبی سافت تریلر معرفی این عنوان را منتشر کرده است که شامل موسیقی OneRepublic و Mishaal Tamer است. این تریلر به ما نگاهی به بغداد به عنوان محیط اصلی بازی می‌دهد و در عین حال مهارت‌های ترور شخصیت اصلی بازی یعنی باسم Basim را نیز به نمایش می‌گذارد. آن را در زیر بررسی کنید.

نوشتار مرتبط:  یوبیسافت به بازیسازان ایرانی درس حرفه‌ای‌گری می‌دهد 

یوبی سافت اخیراََ سیستم مورد نیاز اساسین کرید میراژ را ارائه کرد. اگر دوست دارید بدانید که سیستم شما قادر به اجرای Assassin’s Creed Mirage هست یا خیر، به پست مربوطه در ساویس‌گیم مراجعه بفرمایید.

اساسینز کرید سراب همچنین یک تریلر دریافت کرد که برخی از ویژگی‌های نسخه رایانه‌های شخصی را به لطف همکاری یوبی‌سافت با اینتل نشان می‌داد. به عنوان بخشی از این همکاری، Assassin’s Creed Mirage برای اجرا در سری پردازنده‌های گرافیکی ARC اینتل و پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل Core بهینه‌سازی می‌شود. این بازی همچنین از فناوری نمونه‌برداری فوق پیشرفته XeSS اینتل پشتیبانی می‌کند.

برای جزئیات بیشتر درباره Assassin’s Creed Mirage، به مقاله هر آنچه که باید درباره اساسین کرید میراژ بدانید مراجعه کنید. این بازی برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و در نهایت، iPhone 15 Pro منتشر می‌شود. نظر شما در خصوص اساسین کرید جدید چیست؟ آخرین تریلر اساسین کرید میراژ را چطور ارزیابی می‌کنید؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها