یوبیسافت به بازیسازان ایرانی درس حرفه‌ای‌گری می‌دهد

هر آنچه که باید درباره اساسین کرید میراژ بدانید اطلاعات جذاب تاریخ عرضه تریلر و تصاویر Assassin's Creed Mirage

یوبیسافت به بازیسازان ایرانی درس حرفه‌ای‌گری می‌دهد، سازنده بازی Assassin’s Creed Mirage ضمن عذرخواهی و احترام به عقاید دینی طرفداران قول داده است که مشکل پخش موسیقی پس‌زمینه که باعث تداخل در هنگام پخش اذان در بازی می‌شود را برطرف کند.

نوشتار مرتبط:  هر آنچه که باید درباره اساسین کرید میراژ بدانید 

همان‌طور که می‌دانید بازی اساسین کرید میراژ برای باورپذیری هر چه بیش‌تر توجه ویژه‌ای به فضاسازی و فرهنگ حاکم بر بغداد دوره خلافت عباسی کرده است. یکی از نکات جالب و حائز اهمیت بازی پخش اذان از مساجد درون بازی است که به باورپذیری هرچه بیشتر کمک می‌کند.

تعدادی از طرفداران بازی و افرادی که پیش از عرضه اقدام به بررسی اساسین کرید میراژ کرده بودند، به یوبیسافت گزارش دادند که موسیقی پس‌زمینه بازی هنگام پخش اذان تداخل ایجاد می‌کند. سازنده بازی Assassin’s Creed Mirage نیز در کمال تواضع ضمن عذرخواهی و احترام به عقايد دینی قول داده است که مشکل موسیقی بازی را که باعث تداخل در هنگام پخش اذان می‌شود با پچ روز نخست برطرف کند.

نوشتار مرتبط:  علت افسار پاره کردن برخی از یوتیوبرهای ایرانی چیست 

بیانیه عذرخواهی یوبیسافت بابت تداخل موسیقی با صدای اذان در اساسین کرید میراژ یوبیسافت به بازیسازان ایرانی درس حرفه‌ای‌گری می‌دهد

اخیراََ بررسی اولیه بازی اساسینز کرید سراب Assassin’s Creed Mirage از رسانه‌های مختلف منتشر شده که اکثر آن‌ها بسیار امیدوارکننده بوده‌اند، ساویس‌گیم نیز در اولین فرصت بررسی بازی اساسین کرید میراژ را تقدیم شما خواهد کرد.

در حالی که بازیکنان در حال بررسی نسخه اولیه بازی بودند، برخی متوجه شدند که موسیقی پس‌زمینه بازی Assassin’s Creed Mirage با صدای اذان تداخل ایجاد می‌کند. یوبی سافت اهمیت ویژه‌ای برای نظارت و توجه به انتقادات و درخواست‌های بازیکنان قائل است و چندی پیش بیانیه‌ای را منتشر و بابت این مشکل عذرخواهی کرد و قول داد که در به‌روزرسانی روز نخست عرضه، آن را برطرف کند.

این تیم در بیانیه خود گفته است که موسیقی به گونه‌ای طراحی شده است که هنگام شروع اذان در بازی به طور خودکار متوقف شود، اما تا زمانی که این مشکل با به روزرسانی روز نخست بازی به طور کامل برطرف شود، از شما عذرخواهی می‌کنیم. ساویس‌گیم بابت این حرکت حرفه‌ای سازنده و به خاطر احترام به مناسک مذهبی و اعتقادات ما از یوبیسافت تشکر می‌کند.

نوشتار مرتبط:  معرفی بهترین بازی‌های ایرانی که ارزش تجربه کردن دارند 

حالت فوتو مد اساسین کرید میراژ باسم بالای پشت بام بغداد دوره خلافت عباسی

به نظر ما یوبیسافت با این حرکت به بازیسازان ایرانی درس حرفه‌ای‌گری می‌دهد. شرکت فرانسوی می‌توانست خیلی راحت به این درخواست طرفداران بی توجهی کند، اما این به دور از اخلاق حرفه‌ای است. در همین حین وقتی به استودیو بازیسازی ایرانی گفته می‌شود که بازی شما مطابق فرهنگ کشور نیست و باید اصلاحاتی اعمال شود، سازندگان در شبکه‌های اجتماعی شروع به لجن پراکنی علیه کشور و به فحش کشیدن بالا تا پایین مملکت می‌کنند! متأسفانه ما هر چه در زمینه استعداد و دانش فنی پیشرفت کنیم، در بخش اخلاق حرفه‌ای مدام در حال پسرفت هستیم. بد نیست در کنار دانش فنی اندکی هم اخلاق حرفه‌ای یاد بگیریم!

در اخبار دیگر، توسط یک حساب کاربری معتبر در شبکه اجتماعی X تأیید شد که Assassin’s Creed Mirage در هنگام انتشار دارای فوتو مد است. مجموعه‌ای از عکس‌های گرفته شده در این حالت نیز منتشر شد که به ما نشان می‌دهد، ویژگی عکاسی در بازی چگونه خواهد بود.

شهر بغداد در اساسین کرید میراژ کاملاً پارکور پسند طراحی شده است. البته که بازی به سطح پارکور یونیتی که از این نظر بهترین محسوب می‌شود نرسیده است. با این حال، تجربه بازی بسیار بهتری نسبت به قسمت‌های اخیراََ منتشر شده از این سری برای طرفداران قدیمی و عاشقان ریشه‌های مجموعه در انتظار است.

نوشتار مرتبط:  والهالا، اودیسی یا اوریجینز | کدام اساسین کرید داستان بهتری دارد؟ 

فوتو مد اساسینز کرید سراب باسم سنگر گرفته پشت دیوار در شب هنگام

بازی اساسین کرید میراژ در تاریخ 13 مهر برای پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. نظر شما در خصوص این بازی چیست دوستان؟ برای تجربه Assassin’s Creed Mirage مشتاق هستید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 3 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها