کنجی آنابوکی الگویی برای بازیسازان و گیمرهای امروزی

کنجی آنابوکی الگویی برای بازیسازان و گیمرهای امروزی kenji anabuki scarlet nexus

کنجی آنابوکی الگویی برای بازیسازان و گیمرهای امروزی، Kenji Anabuki کارگردان اسکارلت نکسوس Scarlet Nexus شخصاً 1000 روز به تبلیغ و حمایت از بازی خود پرداخت.

بیش از 2 سال از انتشار بازی نقش آفرینی ژاپنی Scarlet Nexus گذشته است، اما کارگردان بازی در طی این مدت به صورت روزانه و بدون وقفه به انتشار پست و تصاویر بازی در شبکه‌های اجتماعی پرداخته است. این پشتکار و پافشاری واقعاً ستودنی است و از هر کسی برنمی‌آید که 1000 روز به انجام یک کار مداومت کند. آقای آنابوکی از 11 دسامبر 2020 و پس از انتشار بازی اسکارلت نکسوس بدون حتی یک روز استراحت به انتشار تصاویر هدفمند از بازی پرداختند. ایشان در این مدت فعالیت‌های جذاب دیگری نیز انجام داده‌اند از جمله شرکت در ماراتن توکیو در قالب یکی از شخصیت‌های بازی.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی برای کامپیوتر 

اسکرین شات صفحه توییتر کنجی آنابوکی پست هزارم از بازی اسکارلت نکسوس

فعالیت الهام بخش آقای کنجی آنابوکی می‌تواند الگویی برای همه ما باشد، تلاش مستمر و خستگی ناپذیر در راستای تحقق اهداف. کم‌تر کسی را می‌توان یافت که چنین استقامتی داشته باشد، اکثر افراد معمولاً پس از رسیدن به هدف خود فارغ از نتیجه، به کار دیگری مشغول می‌شوند و دست از حمایت یا تبلیغ پروژه قبلی خود می‌کشند، کارگردانان بازی شاید صرفاً در سالگردها یاد آثار گذشته خود کنند، اما این‌که 1000 روز بدون وقفه برای حمایت و ارائه اثر خود تلاش کنید واقعاً کم‌نظیر است.

شخصاً از همان روزهای ابتدایی فعالیت‌های آقای آنابوکی را دنبال می‌کردم، در روزهای نخست کم‌تر حمایتی از فعالیت ایشان می‌شد، اما رفته رفته پافشاری و استقامت ایشان توجهات را به خود جلب کرد، تا جایی که این اواخر افراد زیادی برای پست‌های روزانه کنجی آنابوکی لحظه‌شماری می‌کردند.

کنجی آنابوکی علاوه بر کارگردانی Scarlet Nexus سابقه کار روی مجموعه پرطرفدار Tales of را نیز در کارنامه دارند. ایشان امیدوارند روزی بتوانند دنباله اسکارلت نکسوس را بسازند و دوست دارند Scarlet Nexus 2 بزرگسالانه‌تر باشد و محتوای جدی‌تر ارائه دهد.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های پسا آخرالزمانی که باید تجربه کنید 

نظر شما درباره فعالیت این کارگردان سخت‌کوش چیست؟ فعالیت ایشان برای شما الهام‌بخش است؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 3 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها