بررسی بازی Star Wars Jedi: Survivor

بررسی بازی Star Wars Jedi: Survivor کاور بازی جنگ ستارگان جدای بازمانده

بازی‌های جنگ ستارگان در سال‌های اخیر رونق خوبی گرفته‌اند و غالباً از کیفیت خوبی برخوردار بوده‌اند. اگر طرفدار مجموعه استار وارز هستید یا به بازی‌های اکشن هک اند اسلش سوم شخص علاقه دارید با ساویس‌گیم همراه شوید تا به  بررسی بازی Star Wars Jedi: Survivor بپردازیم.

نوشتار مرتبط:  هر آنچه که باید درباره Star Wars Outlaws بدانید 

هیچ کس نمی‌تواند منکر موفقیت بزرگ بازی Star Wars Jedi: Fallen Order شود، عنوانی که ۳ سال پیش عرضه شد و توانست به موفقیت خوبی دست پیدا کند. اما آیا دنباله بازی هم توانسته آن موفقیت را تکرار کند؟

پنج سال پس از وقایع بازی قبلی، جنگجوی جدای کل کستیس برای مقابله با «امپراتوری کهکشانی» بازمی‌گردد. او آخرین بازمانده جدای تلقی می‌شود و قصد دارد شکوه گذشته این مبارزان را احیا کند.

جدای، یک سازمان صومعه‌ای باستانی، معنوی، دانشگاهی و رهبانی است که در تمام آثار و سریال‌های جنگ ستارگان حضور داشته و پس از نبرد یاوین و نابودی ستاره مرگ حضورشان کم‌رنگ شد.

حالت‌های مختلف مبارزه در بازی جنگ ستارگان جدای بازمانده کل کستیس

قهرمان ما در جستجوی قدرت‌های اسرارآمیز است که او را قادر می‌سازند تا از چنگال امپراتوری فرار کرده و برای آماده شدن برای رویارویی دوباره با آن‌ها، دوستان و متحدان زیادی را ملاقات و جذب کند. در این بازی شاهد روابط و تعاملات انسانی بسیار بیش‌تری خواهیم بود.

در خصوص کاوش و ماجراجویی در جهان جنگ ستارگان، عنوان جنگ ستارگان جدای: بازمانده از بازی قبلی گسترده‌تر و بهتر شده است. جهان بزرگ‌تر و متنوع‌تر از گذشته شده است. این مهم باعث شده تا تنوعی غنی از مأموریت‌های جانبی سرگرم کننده را شاهد باشیم.

جهت گیری جدید در گیم پلی نشان دهنده الهام و الگوبرداری مستقیم از بازی‌های سولزلایک به ویژه بازی Sekiro است، بله، شما در بسیاری از مواقع احساس لذت خواهید کرد و گاهی اوقات خسته خواهید شد. شخصاً میانه خوبی با بازی‌های سولزلایک ندارم، اما ریسپاون این سبک را به خوبی پیاده می‌کند و مانند بازی‌های مشابه با تجربه آزاردهنده طرف نخواهیم بود.

کل کستیس با شمشیر نوری و تفنگ در حال مبارزه با استورم تروپر

شخصیت اصلی بازی دارای ۵ حالت مختلف استفاده از شمشیر نوری با قابلیت تغییر سبک هم‌زمان است و هر روش یا stance قابلیت و چندضرب‌های خاص خود را دارد، به این معنی که شما می‌توانید دو شمشیر لیزری یا یک شمشیر به تنهایی یا یک شمشیر با دو سر لیزری، یک شمشیر لیزری در یک دست و در دست دیگر یک تفنگ و ترکیبات اینچنینی حمل و استفاده کنید.

درخت مهارت، تنوع زیادی دارد و به سه شاخه اصلی تقسیم می‌شود که عبارتند از SURVIVE – LIGHTSABER – FORCE و هر بخش دارای چندین بخش برای توسعه است و می‌توانید از امتیازات تجربه برای ارتقاء و پیشروی در آن شاخه استفاده کنید.

همچنین قدرتی وجود دارد که به قهرمان ما اجازه می‌دهد تا اشیاء یا حتی خود دشمنان را هل داده یا بکشد و یا قدرت ذهنی آن‌ها را تسخیر و در مواقعی کنترل کند. همراه کوچک دوست داشتنی شما Bd-1 اکنون در مبارزه و کمک به شما در حل معماها مهم‌تر از گذشته است، این ربات دوست داشتنی اغلب به شما کمک می‌کند تا در مورد یک پازل یا گنجینه‌ها و آیتم‌های پنهان مطلع شوید و آیتم‌های مختلف را در هر منطقه جدیدی که می‌خواهید جمع آوری کنید.

شخصیت های بازی jedi survivor

بازی Star Wars Jedi: Survivor با تنوع منحصر به فرد شخصیت‌ها، اعم از متحد یا دشمن بر لذت هر چه بیش‌تر شما می‌افزاید. شما توانایی رام کردن گروه متفاوتی از هیولاها را خواهید داشت، بسته به سیاره‌ای که در آن قرار خواهید گرفت، این‌ها در بسیاری از موارد هنگام سفر به مناطق دوردست زمان پیمایش را کوتاه می‌کنند که برای غلبه بر بسیاری از موانع ضروری است.

آزاردهنده‌ترین دشمنان بازی و شاید باهوش‌ترین، Magnaguard و Purge هستند، واحدهای نخبه‌ای که اغلب سر راه شما قرار می‌گیرند و شما را شکست می‌دهند. همچنین دشمنان Bedlam Raider یا Bounty Hunter و سایر باس‌های بازی را فراموش نکنیم.

جهان بازی جنگ ستارگان 2023

شکی نیست که گرافیک و صداگذاری بازی به طور کلی بسیار بهتر از قسمت قبلی است و این چیزی است که از همان ابتدای بازی چه در محیط‌های نیمه باز و چه در فضاهای خطی یا بسته به طور موثر نمایان می‌شود. به طور کلی همه چیز در بازی سرزنده و پر جنب و جوش است.

صداهای شمشیرهای نوری LIGHTSABER به همان دقتی که در فیلم‌ها وجود دارد، با طیف وسیعی از صداهای محیطی اطراف شما منتقل می‌شوند که واقعاً به شما این احساس را می‌دهند که در دنیای جنگ ستارگان و محیط‌های شناخته‌شده‌اش قرار دارید. صراحتاً بازی هیچ ایراد فنی ندارد، یا حداقل من با هیچ باگ یا خطایی مواجه نشدم.

در خصوص عملکرد فنی بازی در ایکس باکس و پلی استیشن 5، دو حالت بازی وجود خواهد داشت، «Performance» و «Resolution» اولی وضوح ۱۴۴۰p و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه را ارائه می‌دهد، در حالی که حالت دوم وضوح ۴K و نرخ فریم 30 را به ارمغان می‌آورد. ما اکیداً توصیه می‌کنیم حالت رزولوشن را بازی کنید چرا که کاملاً بدون مشکل است و اغلب از میانگین ۳۰ فریم فراتر می‌رود.

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 

بازی Star Wars Jedi Survivor ثابت کرد که بازی‌های تک نفره و داستان محور کماکان حرف اول را می‌زنند و برخلاف صحبت‌های عده‌ای عصر آن‌ها به سر نیامده است. این بازی با ارائه گیم پلی لذت بخش و گرافیک فوق العاده در کنار شبیه سازی مکان‌های نمادین جنگ ستارگان تجربه‌ای مفرح را برای طرفداران این مجموعه به ارمغان می‌آورد. با این حال حتی اگر طرفدار جنگ ستارگان نباشید هم می‌توانید از تجربه این بازی خوش ساخت لذت ببرید.

نقاط مثبت

  • مأموریت‌های جانبی جذاب
  • شخصیت‌های متنوع و روابط انسانی بیشتر
  • داستان سرگرم کننده و استاندارد

نقاط منفی‌

  • موردی مشاهده نشد

امتیاز ساویس‌گیم: 10 از 10

بازبینی تصویری

تورگل بازی جنگ ستارگان turgle بررسی بازی Star Wars Jedi: Survivor

تورگل بچه‌ها، بچه‌ها تورگل

 

کل کستیس در حال پرت کردن استورم تروپرها

گیم پلی بازی روان و لذت بخش است

 

غروب آفتاب در سیاره بیگانه کل کستیس کنار ربات bd-1

گرافیک چشم نواز و جادویی است

 

زن سبز رنگ با لباس سفید نشسته روی لبه نگاه به دوربین بررسی بازی Star Wars Jedi: Survivor

از مراحل جانبی غافل نشوید

 

شخصیت بازی جنگ ستارگان بررسی بازی Star Wars Jedi: Survivor

جهان مدهوش کننده بازی

FINAL VERDICT

Star Wars Jedi Survivor proved that single-player and story-driven games still going strong and, contrary to what some people say, their era is not over. This game brings a fun experience to the fans of this series by providing enjoyable gameplay and fantastic graphics along with simulating the iconic places of Star Wars. However, even if you are not a fan of Star Wars, you can enjoy the experience of this well-made game

:Pros

  • Interesting side missions
  • Diverse characters and more human relationships
  • Fun and enjoyable story

:Cons

 😉 turgle! kidding

SavisGame Score: 10 out of 10

 

5 3 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها