هر آنچه که باید درباره Star Wars Outlaws بدانید

هر آنچه که باید درباره Star Wars Outlaws بدانید شخصیت‌های بازی استار وارز اوتلاوز جنگ ستارگان قانون شکنان

بازی جنگ ستارگان جدید Star Wars Outlaws که در 12 ژوئن در Ubisoft Forward به نمایش درآمد، به‌طور شگفت‌انگیزی استثنایی به نظر می‌رسد. این بازی نخستین عنوان جهان باز جنگ ستارگان و نخستین بازی یوبیسافت در این فرنچایز پرطرفدار است. در این مقاله قرار است به هر آنچه که باید درباره Star Wars Outlaws بدانید بپردازیم با ساویس‌گیم همراه شوید.

عنوانی که در آن برای زنده ماندن به دنیای خطرناکی فرستاده می‌شویم، دنیایی که در لبه‌های کهکشان قرار دارد و می‌بایست زندگی جدیدی را برای قهرمان خود رقم بزنیم. در اینجا جزئیات بیشتری در مورد بزرگترین پروژه جنگ ستارگان تا به امروز گردآوری شده است.

هر آنچه که باید درباره Star Wars Outlaws بدانید

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 

چه استودیوای در حال توسعه Star Wars Outlaws است؟

بازی استار وارز اوتلاوز توسط استودیوی Massive Entertainment که سابقاً روی سری The Division کار می‌کرد در حال ساخت است و توسط Ubisoft منتشر خواهد شد. استودیوی سازنده و ناشر فرانسوی قصد دارند با اولین عنوان جنگ ستارگان خود وارد یک تجربه همه جانبه و جدید شوند. بازی Star Wars Outlaws یک اکشن نقش آفرینی جهان باز جاه‌طلبانه است که شما را یاد فیلم و سریال‌های اخیر جنگ ستارگان می‌اندازد.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز Star Wars Jedi: Survivor 

بازی جنگ ستارگان کی وس و نایکس در حال قدم زدن در شهر سایبرپانکی

داستان بازی Star Wars Outlaws

بازی جنگ ستارگان قانون شکنان شخصیت جدید «کی وس» را به ما معرفی می‌کند، یک مزدور کلاهبردار که در حال تلاش برای زنده ماندن در دنیای خشن و وحشی حومه کهکشان است و قصد دارد یکی از بزرگترین دزدی‌های تاریخ را انجام دهد و در عین حال از در افتادن با امپراتوری اجتناب کند. همچنين سعی دارد از چنگ گروه‌های تبهکاری که به دنبال او هستند فرار کند.

Kay Vess در طول ماجراجویی خود معتقد است که اگر همه چیز به آرامی پیش برود، درآمد حاصل از سرقتی که در طول سال‌ها انباشته کرده است برای شروع یک زندگی جدید کافی خواهد بود، اگرچه در دنیای جنگ ستارگان افراد کمی توانسته‌اند این کار را انجام دهند. با این حال باید تا عرضه بازی صبر کنیم و ببینیم کی وس موفق به انجام این کار خواهد شد یا خیر.

داستان و وقایع بازی بین قسمت‌های Star Wars: The Empire Strikes Back و Star Wars: Return of the Jedi جریان دارد. همانطور که امپراتوری کهکشانی تلاش می‌کند تا شورشیان را شکست دهد، جرم و جنایت در سایه رشد می‌کند. در همین حال شما و یکی از دوستانتان یکی از بزرگ‌ترین دزدی‌هایی را انجام می‌دهید که کهکشان تا به حال دیده است، بازیکنان به کی و نایکس می‌پیوندند تا با نیروهای امپراتوری مبارزه کنند، دزدی کنند و راه خود را از طریق باندهای کهکشانی باز کنند و به تحت تعقیب‌ترین جنایتکاران کهکشان تبدیل شوند.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز LEGO Star Wars: The Skywalker Saga 

زن ایستاده در لبه پرتگاه سیاره بیگانه هر آنچه که باید درباره Star Wars Outlaws بدانید

گیم پلی Star Wars Outlaws چه چیزی را ارائه خواهد کرد

پس از دیدن تریلر ده دقیقه‌ای گیم‌پلی، به نظر می‌رسد Massive آماده است تا چیزی شبیه به جنگ ستارگان را در مقیاسی بزرگ‌تر از هر بازی دیگری به ما نشان دهد، Kay Vess در تاریک‌ترین مکان‌های کهکشان پرسه می‌زند و هر کاری که برای زنده ماندن لازم باشد انجام می‌دهد. حتی اگر این امر مستلزم آن باشد که او با سازمان‌های تبهکاری معاملات پنهانی انجام دهد، علیه امپراتوری جنایت کند و به برخی از دوستانش خیانت کند.

زمانی که توسعه دهندگان بازی در استودیو Massive اعلام کردند که در حال ساخت یک بازی Star Wars جهان باز هستند، شاید عده‌ای آن‌ها را دست کم گرفتند. اما مشخص شد که واقعاً کارشان را بلدند و بازی آزادی کاملی در انتخاب مسیر در مبارزات از نظر انتخاب روش مخفی کاری در از بین بردن دشمنان و یا هجوم دیوانه وار به سمت حریف خواهد داد. واضح است که در بازی شاهد بسیاری از مناطق آشنا و نمادین فرنچایز جنگ ستارگان خواهیم بود که در چندین سیاره به نمایش گذاشته شده‌اند. برای شکل دادن به یک داستان جدید یا کاوش آزادانه در دنیای بازی، شما آزادی کامل خواهید داشت و با سفینه خودتان کهکشان را کاوش خواهید کرد.

در حالی که جزئیات درباره جهان و سیارات بازی هنوز کمیاب است، برخی از صحنه‌های تریلر نشان می‌دهد که Star Wars Outlaws در Toshaal، قمر بیابانی واقع در سیستم توشال که قبلاً در هیچ‌یک از بازی‌های جنگ ستارگان نمایش داده نشده بود، اتفاق می‌افتد.

نوشتار مرتبط:  ترتيب تماشای فیلم‌های جنگ ستارگان 

kay vess و موجود فضایی روی شانه تفنگ به دست

سیستم تحت تعقیب – هر آنچه که باید درباره Star Wars Outlaws بدانید

جولیان گرتی، مدیر خلاقیت بازی، قبلاً در مورد سیستم تحت تعقیب یا وانتد اطلاعات جالبی با ما به اشتراک گذاشته بود، سیستمی که به نظر او عنصر جالب و گسترده‌ای از Outlaws است و باعث می‌شود بازیکنان مستقیماً با امپراتوری و نیروهایش درگیر شوند. چرا که هر چه آن‌ها مرتکب جنایات بیشتری می‌شوند، سر و کارشان بیش‌تر به استورم تروپرها و مأموران ویژه می‌افتد. جولیان گفت:

«سیستم WANTED همیشه در بازی حضور خواهد داشت، اگر گرفتار شوید یا امپراتوری را به چالش بکشید، خود را در لیست تحت تعقیب‌ها خواهید یافت و اگر به جنایت‌های خودتان ادامه دهید و اعمال مجرمانه بیشتری انجام دهید، این سطح بالا می‌رود. در بالاترین سطوح، امپراتوری مقدار زیادی نیروی مقاومت رهسپار می‌کند و این به شما امکان می‌دهد با آن‌ها درگیر شوید یا راه‌های دیگری را در پیش بگیرید، اما بهتر است تا حد امکان از امپراتوری دوری کنید. با این حال همیشه راهی برای تنش زدایی یا فرار از آن موقعیت‌ها وجود خواهد داشت.»

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های هک اند اسلش شمشیری 

تاریخ انتشار Star Wars Outlaws

بازی Star Wars Outlaws قرار است در سال 2024 عرضه شود، یوبی سافت هنوز تاریخ دقیق‌تری را اعلام نکرده است. اما قبلاََ تأیید شده است که بازی برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. بنابراین دارندگان کنسول‌های نسل قبل باید کم کم به فکر ارتقاء به پلتفرم‌های نسل فعلی باشند.

نظر شما در خصوص بازی Star Wars Outlaws چیست؟ برای تجربه این بازی مشتاق هستید؟  پیش نمایش بازی مورد انتظار و جذاب را از ساویس‌گیم بخوانید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها