اکتیویژن اسکین کالاف دیوتی Nickmercs که از کودکان حمایت کرده بود را حذف کرد

اکتیویژن اسکین کالاف دیوتی Nickmercs که از کودکان حمایت کرده بود را حذف کرد چهره ناراحت استریمر معروف نیکمرکز

آزادی بیان و اخلاقیات روز به روز در غرب وضعیت وخیم‌تری پیدا می‌کند و در جدیدترین مصداق آن اکتیویژن اسکین کالاف دیوتی Nickmercs که از کودکان حمایت کرده بود را حذف کرد!

هم‌بنیانگذار FaZe Clan و استریمر معروف نیکولاس کولچف که چندی پیش اسکین مخصوص به خود را در بازی کالاف دیوتی دریافت کرده بود، پس از انتشار یک پیام حمایتی از کودکان در برابر منحرفان جنسی lgbt (الی تمام حروف لاتین!) با بایکوت و هجمه مخالفان اخلاق و خانواده مواجه شد.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 call of duty modern warfare 2 

استریمر nickmercs و اسکین کالاف دیوتی

ماجرای اصلی از این قرار است که اوایل هفته گذشته مجری تلویزیونی Chris Puckett با انتشار پیامی در حمایت از منحرفان جنسی هر گونه مقابله با این افراد ضد خانواده و اخلاق را تقبیح کرد. Nickmercs در پاسخ به پیام او نوشت: «مسئله اصلی این است که این‌ها باید دست از سر کودکان بردارند.» (اشاره نیک به سوءاستفاده این منحرفان جنسی lgbt از کودکان در راهپیمایی و تبلیغ این کثافت کاری است.)

پیام Nickmercs خون منحرفان جنسی lgbt و حامیان احمق و ضد خانواده آن‌ها را به جوش آورد و خواستار بایکوت او شدند. با این حال نیک کولچف هم‌بنیانگذار faze clan که به تازگی پدر شده است گفت که حاضر نیست به خاطر پیامی که در حمایت از کودکان خطاب به منحرفان جنسی lgbt (الی تمام حروف لاتین!) نوشته است عذرخواهی کند.

اکتیویژن در ادامه Nickmercs Call of Duty Operator skin را از مدرن وارفر 2 Modern Warfare 2 و وارزون 2 Warzone 2 Season 3 Reloaded حذف کرد. اکتیویژن در این خصوص گفت: «در راستانی اتفاقات اخیر ما NICKMERCS Operator را از فروشگاه مدرن وارفر 2 و وارزون 2 حذف کردیم و مشغول جشن گرفتن ماه منتسب به منحرفان اخلاقی و جنسی با کارمندان و انجمن خود هستیم.»

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز وارزون 2 warzone 2 

پیام توییتری nickmercs استریمر کالاف دیوتی

در ستایش آزادی بیان غربی همین بس که شما فقط تا زمانی که هم راستای سیاست‌های سرمایه‌داران باشید آزادی بیان دارید، در غیر این صورت آزادی بیان که هیچ حق حیات هم نخواهید داشت. نمونه‌اش همین بایکوت‌ها که مسبوق به سابقه است و پیش از این نیز گریبان افرادی چون خانم جی کی رولینگ، خالق هری پاتر، جردن پترسون، پروفسور روان شناسی، اسکات کاوتون، خالق پنج شب در فردی fnaf، تروی لیاویت طراح ارشد هاگوارتز لگاسی و خانم خانم جینا کارانو بازیگر سریال مندلورین را به عنوان مشت نمونه خروار گرفته بود.

استریمر سرشناس Nickmercs قربانی جدید این جریان کثیف و مشمئز کننده است. اما علیرغم تمام این فشارها در مصاحبه اخیر خود گفت که همچنان پای باورها و اصول اخلاقی خود ایستاده است و معتقد است باید کودکان را از شر lgbt و تبلیغات و آموزش‌های اجباری در خصوص این انحرافات جنسی و اخلاقی در مدارس نجات داد.

حال شما اخلاق‌مداری و ارزش‌های انسانی Nickmercs را مقایسه کنید با برخی از استریمرها و یوتیوبرهای ایرانی که به خاطر جذب بازدید و پول هر کاری می‌کنند! نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

نوشتار مرتبط:  اول شدن در کالاف موبایل 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها