بهترین فیلم و سریال‌های 2023

بهترین فیلم و سریال‌های سال برای تماشا در نوروز 1402 فیلم مرد شمالی سریال کره‌ای تله سریال وکیل لینکلن بهترین فیلم و سریال‌های 2023

متأسفانه تعداد فیلم و سریال‌های قابل تحمل هر سال کم و کم‌تر می‌شوند. تا جایی که بیم آن می‌رود در سال‌های آتی مجبور به بازبینی فیلم‌های کلاسیک شویم. با تمام این‌ها هنوز هم تک و توک آثار ارزشمند پیدا می‌شوند. با ساویس‌گیم همراه شوید تا بهترین فیلم و سریال‌های 2023 را به شما معرفی کنیم.

نوشتار مرتبط:  قدر نادیده‌ترین شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی 

The Super Mario Bros Movie

برادران سوپر ماریو

یک لوله کش اهل بروکلین به نام ماریو با شاهزاده خانمی به نام هلو و قارچی انسان نما به نام تود از طریق پادشاهی قارچ سفر می کند تا برادر ماریو، لوئیجی را پیدا کند و جهان را از شر یک کوپا آتشین بی رحم به نام بوزر نجات دهد. ستارگان انیمیشن سینمایی برادران سوپر ماریو The Super Mario Bros Movie شامل جک بلک، کریس پرت، آنیا تیلور جوی، چارلی دی، کیگان مایکل کی، ست روگن و فرد آرمیسن می‌شوند.

نوشتار مرتبط:  رتبه بندی برترین جوکرهای تاریخ 

The Batman

فیلم بتمن 2022

بتمن مأمور رسیدگی به ماجرای قتل شهردار گاتهام سیتی می‌شود. اما خیلی زود بررسی‌های وی یک زنجیره فساد را فاش می‌کند که به گذشته تاریک شوالیه شب مربوط می‌شود.

پس از شکست‌های پی در پی و عملکرد افتضاح دنیای سینمایی دی سی، سرانجام مت ریوز با بتمن این دنیای ابرقهرمانی را نجات داد. رابرت پتینسون در نقش بتمن حسابی درخشید و امید طرفداران را برای ادامه روند رو به رشد آثار این ابرقهرمان محبوب زنده کرد.

نوشتار مرتبط:  والهالا، اودیسی یا اوریجینز | کدام اساسین کرید داستان بهتری دارد؟ 

The Northman

فیلم مرد شمالی

شاهزاده املث در حال انجام آیین ورود به بزرگسالی بود که پدرش با بی رحمی توسط عمویش کشته می‌شود و ملکه نیز ربوده می‌شود. ۲ دهه بعد، املث حال تبدیل به یک وایکینگ شده است که دهکده‌های اسلاو را به خاک و خون می‌کشد. خیلی زود او با یک پیشگو برخورد می‌کند. پیشگویی که او را به یاد سوگند قدیمی‌اش می‌اندازد، نجات مادر، کشتن عمو و گرفتن انتقام پدر.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی سونیک فرانتیرز Sonic Frontiers 

Sonic the Hedgehog 2

فیلم سونیک 2

پس از مستقر شدن در گرین هیل، سونیک مصمم می‌شود تا ثابت کند لایق قلمداد شدن به عنوان یک قهرمان واقعی است. سنگ محک وی هنگامی که دکتر روبوتنیک با ناکلز و قدرت جدید وارد ماجرا می‌شوند از راه می‌رسد. دکتر روبوتنیک به دنبال زمرد اسرارآمیزی است که قدرت نابود کردن بشریت را دارد، سونیک برای جلوگیری از این اتفاق با یار قدیمی خود تیلز همراه می‌شود تا در ماجراجویی شگفت‌انگیز زمرد را پیش از دکتر دیوانه پیدا کنند.

نوشتار مرتبط:  10 فیلم هیجان انگیز برتر که باید تماشا کنید 

بهترین فیلم و سریال‌های 2023 – Broker

فیلم کره‌ای دلال

زن جوانی به این فکر می‌افتد که کودک تازه متولد شده‌اش را برای سرپرستی به کلیسا تقدیم کند، اما متوجه می‌شود که یک گروه این کودکان را می‌ربایند و به فروش می‌رسانند. بنابراین تصمیم می‌گیرد با آن‌ها همراه شود تا از خانواده آتی فرزندش مطمئن شود و با آن‌ها مصاحبه کند. یک درام کره‌ای که پیچش داستانی جالبی دارد.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی استری Stray 

Puss in Boots: The Last Wish

انیمیشن گربه چکمه پوش آخرین آرزو

گربه چکمه پوش آخرین آرزو با ارائه یک شخصیت منفی جذاب توانست توجهات را به خود جلب کند. داستان از این قرار است که گربه چکمه پوش به آخرین جان از ۹ جان خود رسیده و قدم‌های مرگ را در پشت سر خود حس می‌کند. این موضوع منجر به این شده که نتواند به مانند گذشته از ماجراجویی لذت ببرد و به شدت ترسو شده است. برای حل این معضل گربه چکمه پوش به دنبال یافتن آخرین آرزو می‌رود تا ۹ جان خویش را احیا کند.

نوشتار مرتبط:  ترتيب تماشای فیلم‌های مارول 

شخصیت‌های سریال بلندای آسمان sky high در حال قدم زدن زیر پل سریال اسپانیایی hasta el cielo

سریال Sky High

سریال بلندای آسمان

در سریال بلندای آسمان سول مادر جوانی است که به تازگی همسرش را از دست داده و دلش نمی‌خواهد دوباره زیر سایه سنگین پدرش که یکی از بزرگ‌ترین مال خران مادرید است، قرار بگیرد. به همین خاطر به دارودسته دزدی شوهر مرحوم خود می‌پیوندد.

سریال Sky High محصول کشور اسپانیا و در ژانر اکشن جنایی قرار دارد. اسکای های به کارگردانی دنیل کالپارسورو Daniel Calparsoro و خورخه گورکاچه‌واریا Jorge Guerricaechevarría در سال 2023 ساخته شده است. در سریال بلندای آسمان بازیگرانی چون آسیا اورتگا Asia Ortega، لوییس توسار Luis Tosar، آلوارو ریکو Álvaro Rico، فرناندو کایو Fernando Cayo، توماس دل استال Tomás del Estal و کارمن سانچز Carmen Sánchez به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نوشتار مرتبط:  ترتيب تماشای جنگ ستارگان استار وارز 

بهترین فیلم و سریال‌های 2023 – فصل سوم The Mandalorian

سریال مندلورین فصل سوم

فصل سوم سریال مندلورین 2022 ساخت کشور آمریکا و در ژانر اکشن، علمی تخیلی و ماجراجویی قرار دارد. مندلورین به کارگردانی جان فاورو و نویسندگی جان فاورو و جورج لوکاس در دیزنی پلاس پخش می‌شود. در فصل سوم سریال مندلورین 2022 بازیگرانی مانند پدرو پاسکال، جینا کارانو، جیانکارلو اسپوزیتو، کیتی سکهاف، امیلی اسوالو و برندن وین به هنرنمایی پرداخته‌اند.

داستان این سریال که در دنیای خیالی جنگ ستارگان در جریان است، درباره یک تفنگدار تنها به نام ماندالورین است که درد و رنج‌های بسیاری را کشیده و در یک کهکشان دور افتاده خارج از قلمرو جدید سرگردان است و سعی دارد به هدف خود برسد. اما…

نوشتار مرتبط:  ممنوعیت بازی‌ها و فیلم‌هایی که LGBT و دیگر انحرافات اخلاقی را تبلیغ می‌کنند در چین 

سریال Black Snow

سریال برف سیاه

در سریال برف سیاه: در سال 1995، ایزابل بیکر ۱۷ ساله به قتل رسید. این جنایت مردم شهر کوچک اشفورد را شوکه کرد. پرونده این قتل هیچگاه حل نشد و قاتل نیز هیچگاه یافت نشد. در سال 2020، با باز شدن یک محفظه اشیاء قدیمی، رازی آشکار می‌شود که باعث می‌شود کارآگاه جیمز کورمک جستجویش را برای یافتن قاتل آغاز کند.

سریال Black Snow محصول کشور استرالیا و در ژانر جنایی قرار دارد و به کارگردانی لوکاس تیلور Lucas Taylor در سال 2023 ساخته شده است. در سریال برف سیاه بازیگرانی همچون تراویس فیمل Travis Fimmel، جماسون پاور Jemmason Power، گالیور مک گراث Gulliver McGrath، آنابل ولف Annabel Wolfe، آوا کارمونت Ava Carmont، بروک سچول Brooke Satchwell، و فریزر اندرسون Fraser Anderson به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نوشتار مرتبط:  6 وکیل نمادین در بازی‌های ویدیویی 

سریال The Lincoln Lawyer

سریال وکیل لینکلن

یک اقتباس جدید از وکیل لینکلن؛ در سریال وکیل لینکلن: میکی هالر وکیل ایده‌آل گرایی است که پرونده‌های کوچک و بزرگ را در لس آنجلس به عهده می‌گیرد و دفتر کارش، ماشین لینکلن تاون اوست.

سریال The Lincoln Lawyer محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی درام است و به کارگردانی برد فورمن Brad Furman در سال 2022 ساخته شده است. در سریال وکیل لینکلن بازیگرانی چون مانوئل گارسیا رولفو Manuel Garcia-Rulfo، نو کمبل Neve Campbell، بکی نیوتن Becki Newton، کریستوفر گورهام Christopher Gorham، کریستا وارنر Krista Warner و کاترینا روزیتا Katrina Rosita به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نوشتار مرتبط:  15 بازی مشابه جی تی ای که ارزش تجربه کردن را دارند 

بهترین فیلم و سریال‌های 2023 – سریال Decoy

سریال کره‌ای تله

در سریال تله کارآگاهی که در گذشته وکیل بوده به دنبال حل پرونده‌ای ناتمام است و در این مسیر با یک خبرنگار پرانرژی و یک شارلاتان همراه می‌شود. آن‌ها با همکاری یکدیگر می‌خواهند حقیقت پنهان پشت این پرونده را پیدا کنند.

سریال Decoy محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن درام محصول سال 2023 است. در سریال تله بازیگرانی چون هیو سانگ تائه Heo Sung-tae، الیا لی Elliya Lee، کئون ساک جانگ Keun-Suk Jang، لی سانگ ووک Lee Sung-wook و پارک میون هون Park Myung-Hoon به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نظر شما در خصوص بهترین فیلم و سریال‌های 2023 چیست؟ شما چه پیشنهاد دیگری دارید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها