به‌روزرسانی جدید جی تی ای آنلاین معرفی شد

به‌روزرسانی جدید جی تی ای آنلاین معرفی شد فرانکلین در جی تی ای آنلاین سن اندریاس مرسناریس GTA Online: San Andreas Mercenaries

به‌روزرسانی جدید جی تی ای آنلاین معرفی شد. بازی جی تی ای آنلاین Grand Theft Auto Online قرار است در ماه ژوئن به‌روزرسانی جدیدی دریافت کند که مأموریت‌های جدید، ارتقاء Avenger و قابلیت‌های بهبود گیم پلی را اضافه می‌کند.

راکستار شرکت سازنده بازی Grand Theft Auto Online به‌روزرسانی بعدی خود را که در 13 ژوئن برابر با 23 خرداد ماه عرضه می‌شود، کاملاً رونمایی کرده است. به‌روزرسانی جدید محتوای جدید و همچنین برخی از قابلیت‌ها را اضافه می‌کند تا تجربه لذت‌بخش‌تری را برای گیمرها ارائه کند.

نوشتار مرتبط:  به زودی یک به‌روزرسانی بزرگ برای جی تی ای آنلاین gta online عرضه خواهد شد 

با وجود افزایش سن و قدیمی شدن، Grand Theft Auto Online همچنان شاهد به روز رسانی‌های منظم، اضافه شدن رویدادها، مأموریت‌ها و پیشرفت‌های جدید است. به‌روزرسانی‌های محتوای اصلی شامل Dr Dre’s The Contract و Los Santos’s Drug Wars می‌شود که هر دو روش‌های جدیدی برای کسب درآمد در جی تی ای آنلاین، ارتقاهای قابل بازگشایی و مجموعه‌ای از مأموریت‌ها را اضافه کردند. با توجه به اینکه Rockstar Games هنوز در مورد توسعه جی تی ای 6 Grand Theft Auto 6 سکوت اختیار کرده است، به نظر می‌رسد جی تی ای آنلاین GTA Online آماده است تا طرفداران سری را درگیر و هیجان زده نگه دارد.

به‌روزرسانی جدید جی تی ای آنلاین GTA Online: San Andreas Mercenaries نام دارد و گیمرها را موظف می‌کند تا با Merryweather و «دیگر دشمنان خطرناک» مبارزه کنند. گیمرها می‌توانند به گروهی به نام فرشتگان لس سانتوس ملحق شوند که هدف آن از بین بردن Merryweather و رقابت در دنیای زیرزمینی جرم و جنایت  است. همچنین شخصیت جی تی ای آنلاین، چارلی رید Charlie Reed، بازگشته است تا بازیکنان را رهسپار مراحل انفجاری و هک در سراسر لس سانتوس کند.

به عنوان بخشی از محتوای جدید، Mammoth Avenger ارتقاهای جدیدی شامل فول Operations Terminal و بهبود سلاح دریافت خواهد کرد. بازیکنان اکنون می‌توانند Avenger را بدون آشیانه خریداری کرده و از آن استفاده کنند و مقداری از پول درون بازی جی تی ای را برای خرید و بهبود هواپیما به جای مکانی برای نگهداری آن ذخیره کنند. با این حال، کسانی که قبلاً مالک یا تصمیم به خرید آشیانه دارند، از مزایایی نیز برخوردار خواهند شد و به آن‌ها اجازه داده می‌شود اونجر خود را مستقیماً از آشیانه سفارشی سازی کنند. بازی همچنین شاهد اضافه شدن حداقل یک سلاح جدید در قالب مسلسل تاکتیکال SMG خواهد بود.

نوشتار مرتبط:  پیش بینی تاریخ عرضه جی تی ای 6 gta 6 

علاوه بر این، بهبود گیم پلی بازی از جمله توانایی بازیابی همه وسایل نقلیه تخریب شده به طور همزمان توسط بیمه، راه‌های ساده‌تر برای تشخیص گاراژها از هم، و امکان دویدن سریع با فشردن یک دکمه به‌جای نگه‌داشتن آن، ارائه شده است. همه این پیشرفت‌ها و افزودنی‌ها برای تمامی پلتفرم‌های فعلی جی تی ای آنلاین در یک روز عرضه می‌شوند، بنابراین بازیکنان باید منتظر عرضه به‌روزرسانی جدید جی تی ای آنلاین سن آندریاس مرسناریس GTA Online: San Andreas Mercenaries در تاریخ 23 خرداد ماه برابر با 13 ژوئن باشند.

با وجودی که GTA Online به وضوح قدیمی و از رده خارج شده است، به‌روزرسانی‌های مداوم بازی، فن بیس آن را درگیر نگه می‌دارد و طرفداران احتمالاً از تجربه آن خوشحال هستند، مخصوصاً با توجه به سرنوشت رد دد آنلاین Red Dead Online. در حالی که Red Dead Online یک بازی جدیدتر با جلوه‌های بصری و مکانیک بازی بهبود یافته است، در حال حاضر شاهد پایان به‌روزرسانی‌های اصلی بازی‌اش بوده‌ایم که طرفداران را از پتانسیل برآورده نشده‌اش ناامید می‌کند. در حال حاضر، نمی‌توان گفت که این فرم از GTA Online تا چه مدت پشتیبانی می‌شود، اما این احتمال وجود دارد که Rockstar به تولید محتوا، وسایل نقلیه و سلاح‌های جدید ادامه دهد تا زمانی که جی تی ای 6 GTA 6 و جی تی ای 6 آنلاین GTA 6 Online صحنه را در دست بگیرند.

بازی GTA Online هم اکنون برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در دسترس است. نظر شما در این خصوص چیست؟ برای تجربه جی تی ای آنلاین سن آندریاس مرسناریس GTA Online: San Andreas Mercenaries مشتاق هستید؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

نوشتار مرتبط:  تریلر نفس گیر جی تی ای 6 GTA 6 

4.8 5 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها