تاریخ عرضه نسخه جهانی The Legend of Heroes: Trails into Reverie مشخص شد

تاریخ عرضه نسخه جهانی The Legend of Heroes: Trails into Reverie مشخص شد

نسخه جهانی بازی The Legend of Heroes: Trails into Reverie قرار است در تاریخ ۱۶ تیر ماه برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه شود.

در ادامه به توضیحات رسمی سازندگان در خصوص بازی می‌پردازیم:

چه سرنوشتی در انتظار این ۳ یار وفادار است؟ با استفاده از سیستم Crossroads بین شخصیت‌های ران شوارزر، لوید بنینگز و شخصیت اسرارآمیز C جابه‌جا شوید. سرنوشت مکان‌ها و شخصیت‌های کلیدی زموریا را مشخص کنید. در این بازی از مبارزات تاکتیکال لذت ببرید و از سیستم جدید United Front بهره‌مند شوید. دوستان و چالش‌های جدیدی را در True Reverie Corridor پیدا کنید.

طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی بدون شک با این مجموعه جذاب آشنایی دارند. این بازی جدیدترین نسخه از این مجموعه دوست داشتنی است و در همه بخش‌ها پیشرفت‌های گسترده‌ای به خود دیده است. به عنوان مثال سیستم خط روایی جدید به شما امکان تجربه عمیق و چند لایه را می‌دهد. از طرفی شما به مینی گیم‌ها و شخصیت‌های جدید نیز دسترسی دارید.

از طرفی سیستم مبارزات The Legend of Heroes: Trails into Reverie نبردها را تاکتیکی‌تر کرده است. به واسطه قدرت United Front اکنون می‌توانید از تمام توان تیم خود برای شکست دشمنان استفاده کنید و در عین حال قدرت خودتان را نیز افزایش دهید.

در پایان شما را دعوت می‌کنم تا تریلر داستانی جذاب بازی The Legend of Heroes: Trails into Reverie را تماشا کنید. نظر شما در خصوص این بازی چیست؟ طرفدار بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی هستید؟ برای تجربه این بازی مشتاق هستید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها