سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Orcs Must Die 3

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Orcs Must Die 3 کاور بازی اورکس ماست دای 3

انبوهی از اورک‌های نفرت‌انگیز را در این بازی جذاب بکشید، برش دهید، بسوزانید، پرتاب کنید، بکوبید و آسیاب کنید. اورک‌ها باید بمیرند! 3 قتل عام ارک‌ها را در مقیاسی غیرقابل تصور پیش می‌برد. به صورت تک‌نفره یا همکاری دو نفره، خود را با زرادخانه عظیمی از تله‌ها و سلاح‌ها مسلح کنید. انبوهی از اورک‌های نفرت‌انگیز را در این بازی سلاخی کنید. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Orcs Must Die 3 را در ساویس‌گیم بخوانید.

جدیدترین بازی در این سری، با سناریوهای جنگ، بازیکنان را در برابر بزرگترین ارتش ارک‌هایی که تا کنون وجود داشته، قرار می‌دهند. ماشین‌های جنگی قابل نصب، قدرت شلیک ضروری را به بازیکنان می‌دهند تا متجاوزان نفرت‌انگیز را به توبره بکشند، چاقو بزنند، جزغاله کنند و از هم جدا سازند.

برای حداقل سیستم مورد نیاز، شما نیازمند یک پردازنده‌ی Intel Core i5-2300 یا AMD Ryzen 3 1200 خواهید بود. در راستای تجربه‌ی این بازی به حداقل 6 گیگابایت حافظه‌ی رم و کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 660, 2 GB یا AMD Radeon HD 7870, 2 GB نیاز خواهید داشت.

برای اجرای بازی اورکس ماست دای 3 با سیستم پیشنهادی شما به پردازنده‌ای Intel Core i5-9600K یا AMD Ryzen 5 3600X نیاز دارید. همچنین شما به کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1060, 3 GB یا AMD Radeon RX Vega 64 و 12 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. رم پیشنهادی نیز 8 گیگابایت است.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Lord of the Rings: Gollum 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Orcs Must Die 3 مبارزه با ارتش اورک‌ها

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Orcs Must Die 3

  • سیستم عامل: Windows 7
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i5-2300 یا AMD Ryzen 3 1200
  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 6 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: Nvidia GeForce GTX 660, 2 GB یا AMD Radeon HD 7870, 2 GB
  • فضای ذخیره‌سازی: 12 گیگابایت

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Orcs Must Die 3

  • سیستم عامل: Windows 10
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i5-9600K یا AMD Ryzen 5 3600X
  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: Nvidia GeForce GTX 1060, 3 GB یا AMD Radeon RX Vega 64
  • فضای ذخیره‌سازی: 12 گیگابایت

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها