بهترین انیمه‌های پیشنهادی برای تماشا در سال 1401

بهترین انیمه‌های پیشنهادی برای تماشا در نوروز 1401

هر ساله انیمیشن‌های متعددی در سرتاسر جهان تولید و منتشر می‌شوند. در اینجا انیمه که اصطلاح ژاپنی برای انیمیشن است. یه طور خاص به معنای انیمیشن‌های ساخته شده در ژاپن است. ما در این مقاله به بهترین انیمه‌های پیشنهادی برای تماشا در سال 1401 خواهیم پرداخت.

در حقیقت این مقاله در بر دارنده‌ی 10 انیمه‌ی برتر جدید و پرطرفدار است. همچنین ما زمان پخش انیمه‌ها را نیز مشخص کرده‌ایم. فهرست بهترین انیمه‌ها برای تماشا در 1401 شامل انیمه‌های منتشر شده و انیمه‌هایی که قرار است در ادامه‌ی سال پخش شوند نیز می‌شود. و ما آن‌ها را بر اساس محبوبیت و پتانسیل بالایی که از خود نشان داده‌اند در فهرست 10 انیمه‌ی برتر آورده‌ایم. انیمه‌های پیشنهادی ساویس‌گیم تا پایان سال 1401 شما را سرگرم خواهند کرد. و بدون شک به مرور زمان بر این فهرست خواهیم افزود. بنابراین سر زدن به این مقاله را فراموش نکنید.

 

بهترین انیمه‌های پیشنهادی برای تماشا در سال 1401 Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba (Season 2) شیطان کش

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba (Season 2)

شیطان کش

انیمه‌ی Demon Slayer به سرعت به محبوبیت جهانی دست یافت. این انیمه سریالی نخست سال 2019 پخش شد و در ادامه‌ شاهد دنباله‌ی سینمایی آن در سال 2020 بودیم. حال بزرگ‌ترین انیمه‌ی فانتزی سیاه تاریخ با فصل دوم بازگشته است. ما در فصل دوم شیطان کش شاهد ماجراجویی‌های جدید تانجیرو و ظهور هاشیرای جدید خواهیم بود.

 

بهترین انیمه‌های پیشنهادی برای تماشا در سال 1401 JoJo’s Bizarre Adventure (Season 5) ماجراجویی عجیب جوجو

JoJo’s Bizarre Adventure (Season 5)

ماجراجویی عجیب جوجو

انیمه‌ی با سابقه‌ی JoJo یکی از پرطرفدارترین انیمه‌های تاریخ است. طبیعتاً فصل 5 آن نیز از این قاعده مستثنی نیست و با استقبال خوبی مواجه شد. فصل پنجم این انیمه با نام کامل JoJo’s Bizarre Adventure: Stone Ocean شامل 12 قسمت است. انیمه‌ی مذکور در فلوریدا جریان دارد و حول محور Jolyne Cujoh دختر Jotaro Kujo می‌چرخد.

 

10 انیمه‌ی برتر جدید و پرطرفدار The Orbital Children بچه‌های در مدار

The Orbital Children

بچه‌های در مدار

این انیمه‌ی علمی تخیلی توسط Mitsuo Iso کارگردانی شده و شامل 6 قسمت است که دو بخشی هستند. انیمه‌ی The Orbital Children در سال 2045 و ایستگاه فضایی جریان دارد که در آن 5 کودک رها شده‌اند. 2 کودک متولد شده در ماه و 3 کودک از زمین پس از حادثه‌ای که در ایستگاه فضایی آن‌ها رخ داد، سعی می‌کنند زنده بمانند.

 

10 انیمه‌ی برتر جدید و پرطرفدار Ranking of Kings رتبه‌بندی پادشاهان

Ranking of Kings

رتبه‌بندی پادشاهان

احتمالاً نام این انیمه به گوشتان خورده باشد. Ranking of Kings که به نظر مورد پسند کودکان نیز باشد، طی چند ماه گذشته‌ حسابی نقل محافل بوده است. داستان این انیمه حول Bojji نخستین شاهزاده‌ی پادشاهی Bosse جریان دارد. او رویای این را دارد که پادشاه بعدی شود ولی کودک بخت برگشته مورد توجه اطرافیان نیست. و دست کم گرفته می‌شود. داستان زمانی آغاز می‌شود که بوجی Kage را ملاقات می‌کند، بازمانده‌ی مرموز shadow clan.

 

بهترین انیمه‌های پیشنهادی برای تماشا در سال 1401 Rust-Eater Bisco بیسکو زنگ خوار

Rust-Eater Bisco

بیسکو زنگ خوار

انیمه‌ی جدید Rust-Eater Bisco علیرغم تازگی مورد استقبال خوبی قرار گرفت. این انیمه‌ی فانتزی و ماجراجویی در جهانی پساآخرالزمانی جریان دارد. بادی طاعون مانند در سراسر گستره‌ی خشک و بی روح و شنیِ ژاپن می‌وزد. و پسر جوانی به نام Bisco Akaboshi به دنبال یافتن قارچ جادویی Rust-Eater رهسپار می‌شود.

 

بهترین انیمه‌های پیشنهادی برای تماشا در سال 1401 Spy × Family جاسوس در برابر خانواده

Spy × Family

جاسوس و خانواده/ خانواده‌ای از جنس جاسوس

Spy × Family انیمه‌ی جدیدی است که قرار است در بهار پخش شود. انیمه‌ی مذکور توسط Wit Studio و CloverWorks ساخته شده است. انیمه‌ی Spy × Family داستان یک خانواده‌ی جعلی متشکل از یک جاسوس حرفه‌ای به نام Loid Forger، آدم کش با سابقه Yor Forger و Anya Forger را تعریف می‌کند.

 

بهترین انیمه‌های پیشنهادی برای تماشا در سال 1401 Chainsaw Man مرد اره‌ای

Chainsaw Man

مرد اره‌ای

انیمه‌ی جدید و آینده دار Chainsaw Man قرار است در ادامه‌ی 2022 پخش شود. داستان Chainsaw Man درباره‌ی شکارچیان شیاطین است. و هیولاهای این داستان، در وحشتناک‌ترین شکل ممکن ظاهر می‌شوند. Denji قابلیت تبدیل خودش به Chainsaw Devil را دارد و با شیاطین مختلف مبارزه می‌کند. 

 

10 انیمه‌ی برتر جدید و پرطرفدار Bleach بلیچ

Bleach

بلیچ

یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین انیمه‌های مدرن در سراسر جهان، رو به اتمام است. پس از اولین سری انیمه‌ی 366 قسمتی بلیچ که در سال 2012 به پایان رسید، عنوان بعدی تحت عنوان Bleach: Thousand-Year Blood War در پائیز 1401 پخش خواهد شد. و اوج داستان اصلی مانگا را با آخرین نمایش ارائه می‌دهد: نبرد ایچیگو کوروساکی.

 

بهترین انیمه‌های پیشنهادی برای تماشا در سال 1401 Overlord (Season 4) ارباب، اورلورد، اور لورد

Overlord (Season 4)

ارباب، اورلورد، اور لورد

طی سال‌های اخیر سبک جدیدی به نام Isekai در بین طرفداران انیمه محبوب شده است. و Overlord یکی از بهترین‌های این سبک است. انیمه‌ی Overlord چهار فصل است که جدیدترین فصل آن به تازگی پخش شده. و به مانند فصل‌های گذشته داستان Momonga را دنبال می‌کند. یک بازی‌باز VRMMORPG که وارد دنیای جدیدی می‌شود. دنیایی که بی شباهت به واقعیت مجازی نیست.

 

10 انیمه‌ی برتر جدید و پرطرفدار Dr. Stone: Ryusui دکتر استون

Dr. Stone: Ryusui

دکتر استون

انیمه‌ی فانتزی ماجراجویانه‌ی Dr. Stone: Ryusui طی فصل‌های گذشته طرفداران زیادی را جذب کرده است. فصل ویژه‌ی این انیمه نیز قرار است تابستان 1401 پخش شود. و تأیید شده است که فصل سوم آن در سال 2023 منتشر خواهد شد. Dr. Stone: Ryusui روی شخصیت Ryusui متمرکز است. شخصی که توسط Senku احیا شد تا او را به عنوان یک مسیر یاب حرفه‌ای یاری دهد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ کدام یک از انیمه‌های فهرست بهترین انیمه‌های پیشنهادی برای تماشا در سال 1401 را تماشا کرده‌اید و یا قصد تماشایشان را دارید؟ انیمه‌ی دیگری را به این فهرست اضافه می‌کنید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید. و عضو گروه تلگرامی کاربران ساویس‌گیم شوید تا با حرفه‌ای‌ها در ارتباط باشید.

 

4.8 5 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها