سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Chorus

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Chorus کاور بازی

کنترل نارا را در تلاش برای از بین بردن فرقه تاریکی که او را ایجاد کرده است، در دست بگیرید. سلاح‌های ویرانگر و توانایی‌های خم‌کننده ذهن را در این شوتر فضایی پیشرفته باز کنید. همراه با فورساکن، ستاره جنگنده هوشیار او، معابد باستانی را کاوش کنید، در مبارزات جاذبه صفر شرکت کنید و تجربه‌ای فراموش نشدنی را داشته باشید. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Chorus را در ساویس‌گیم بخوانید.

وارد یک جهان تاریک جدید، پر از رمز و راز و مملو از درگیری شوید. مکان‌های حماسی مانند ایستگاه‌های فضایی گسترده و هواپیماهای عجیب و غریب وجودی فراتر از خودمان را کاوش کنید. در جنگ‌های مهیج جاذبه صفر از مناظر حماسی کیهانی تا راهروهای کریستالی تنگ شرکت کنید. Chorus مقیاس و منظره اکتشاف فضا را با کنش‌های دیوانه‌کننده و سریع خود متعادل می‌کند.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Chorus

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: Intel Iris Xe Graphics یا GeForce GTX 750 یا Radeon HD 7770
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i3-2120 یا AMD FX-4100
  • فضای ذخیره‌سازی: 36 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Chorus

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 8 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: GeForce GTX 960 یا Radeon R9 285
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i3-7350K یا AMD FX-8350
  • فضای ذخیره‌سازی: 40 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10

نوشتار مرتبط:  معرفی فیلم رفتگران فضایی Space Sweepers، زباله‌های ارزشمند 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Chorus زن فضانورد در کنار سفینه فضایی

آیا من می‌توانم Chorus را اجرا کنم؟

برای نصب و اجرای بازی Chorus شما به حداقل 36 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. در صورتی که شما حداقل Intel Iris Xe Graphics یا GeForce GTX 750 یا Radeon HD 7770 داشته باشید می‌توانید به راحتی بازی Chorus را اجرا کنید. با این حال برای داشتن تجربه‌ی بهتر استفاده از GeForce GTX 960 یا Radeon R9 285 توصیه شده است.

با توجه به حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Chorus شما به حداقل 8 گیگابایت حافظه‌ی RAM نیاز خواهید داشت. پردازنده‌ی مورد نیاز برای اجرای بازی Intel Core i3-2120 یا AMD FX-4100 است و پردازنده‌ی پیشنهادی Intel Core i3-7350K یا AMD FX-8350 معرفی شده است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص Chorus دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها