سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی American Truck Simulator

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی American Truck Simulator کاور بازی

این بازی شبیه‌ساز ماشین سنگین و رانندگی با تریلی است. در American Truck Simulator شما باید بارهای مختلف را به کالیفرنیا، نوادا، گرند کنیون و دیگر مناطق شناخته شده برسانید. اگر به بازی‌های شبیه‌سازی علاقه دارید، با ساویس‌گیم همراه شوید تا به سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی American Truck Simulator بپردازیم.

گیم پلی و مکانیک‌های اصلی این بازی منطبق بر اثر پرطرفدار و تحسین شده Euro Truck Simulator 2 بنا شده است. استودیوی SCS Software باری دیگر توانسته است تجربه‌ای درگیر کننده و دوست داشتنی را به علاقه‌مندان شبیه‌سازی ارائه دهد. با تجربه‌ی این بازی می‌توانید انتظار مدل‌های با کیفیت و پرجزئیات کامیون‌ها، شبیه‌سازی دقیق مسیرها و جاده‌ها و گیم پلی چالش‌برانگیز را داشته باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی American Truck Simulator

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 4 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: GeForce GTS 450-class (Intel HD 4000)
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Dual core CPU 2.4 GHz
  • فضای ذخیره‌سازی: 7 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 7 64-bit

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی American Truck Simulator

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 6 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: GeForce GTX 760-class (2 GB)
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Quad core CPU 3.0 GHz
  • فضای ذخیره‌سازی: 7 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 7/8.1/10 64-bit

نوشتار مرتبط:  20 بازی شبیه‌ساز برتر که باید تجربه کنید 

گیم پلی بازی ماشین سنگین نمای داخل کابین رانندگی در صحرا با ماشین سنگین

آیا من می‌توانم American Truck Simulator را بازی کنم؟

برای تجربه‌ی American Truck Simulator به حداقل 4 گیگابایت RAM نیاز خواهید داشت. اما سازندگان برای داشتن بالاترین کارایی استفاده از 6 گیگابایت رم را توصیه کرده‌اند. برای نصب این بازی شما به تنها 7 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. سازندگان برای اجرای امریکن تراک سیمولاتور استفاده از حداقل پردازنده‌ی دو هسته ای Dual core CPU 2.4 GHz را توصیه کرده‌اند. این در حالی است که پیشنهاد آن‌ها برای بهترین کارایی پردازنده‌ی چهار هسته ای Quad core CPU 3.0 GHz می‌باشد. در نهایت این‌که ارزان‌ترین کارت گرافیک مناسب برای تجربه‌ی این بازی GeForce GTS 450-class (Intel HD 4000) معرفی شده است. همچنین برای تجربه‌ی دلچسب‌تر استفاده از GeForce GTX 760-class (2 GB) پیشنهاد شده است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص American Truck Simulator دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها