سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی THE KING OF FIGHTERS XV

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی THE KING OF FIGHTERS XV کاور بازی کینگ اف فایترز

بازی THE KING OF FIGHTERS XV جدیدترین نسخه از مجموعه بازی مبارزه‌ای پادشاه مبارزان است. این نسخه با دارا بودن بیش از ۳۹ شخصیت قابل بازی در هنگام عرضه، یکی از بهترین بازی‌های این سبک است. با ساویس‌گیم همراه شوید تا به سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی THE KING OF FIGHTERS XV بپردازیم.

بازی King of Fighters 15 پس از فاصله‌ای ۶ ساله به نسبت بازی پیشین عرضه شد. این بازی در همه‌ی زمینه‌ها پیشرفت کرده است. از گرافیک فنی و هنری گرفته تا گیم پلی و حالت‌های رقابتی آنلاین همه و همه در بالاترین سطح ممکن قرار گرفته‌اند. اگر طرفدار بازی‌های مبارزه‌ای (فایتینگ) هستید و به دنبال یک شاهکار کم‌تر شناخته شده می‌گردید، KOF XV برای شما ساخته شده است.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی THE KING OF FIGHTERS XV

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: Nvidia GeForce GTX 770 2GB یا AMD Radeon R9 280 3GB
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i5
  • فضای ذخیره‌سازی: 65 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 7 (64-bit)

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی THE KING OF FIGHTERS XV

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 16 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: Nvidia GeForce GTX 1060 6GB یا AMD Radeon RX 480 4GB
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i7
  • فضای ذخیره‌سازی: 65 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10 (64-bit)

نوشتار مرتبط:  10 حقیقت جذاب که طرفداران درباره‌ی Dead or Alive نمی‌دانند 

گیم پلی بازی THE KING OF FIGHTERS XV مشت آتشین

آیا من می‌توانم THE KING OF FIGHTERS XV را بازی کنم؟

برای تجربه‌ی King of Fighters 15 به حداقل 8 گیگابایت RAM نیاز خواهید داشت. اما سازندگان برای داشتن بالاترین کارایی استفاده از 16 گیگابایت رم را توصیه کرده‌اند. برای نصب این بازی شما به تنها 65 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. سازندگان برای اجرای KOF XV استفاده از حداقل پردازنده‌ی Intel Core i5 را توصیه کرده‌اند. این در حالی است که پیشنهاد آن‌ها برای بهترین کارایی پردازنده‌ی Intel Core i7 می‌باشد. در نهایت این‌که ارزان‌ترین کارت گرافیک مناسب برای تجربه‌ی این بازی Nvidia GeForce GTX 770 2GB یا AMD Radeon R9 280 3GB معرفی شده است. همچنین برای تجربه‌ی دلچسب‌تر استفاده از Nvidia GeForce GTX 1060 6GB یا AMD Radeon RX 480 4GB پیشنهاد شده است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص کینگ آف فایترز 15 دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها