سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Bloodstained: Ritual of the Night

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Bloodstained: Ritual of the Night کاور بازی

بازی Bloodstained: Ritual of the Night یک اثر ماجراجویی ۲ بعدی با عناصر اکشن-نقش‌آفرینی است که توسط استاد کوجی ایگاراشی توسعه یافته است. این بازی نامه‌ی عاشقانه‌ای است به طرفداران متروییدوانیا. ساویس‌گیم در این مطلب سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Bloodstained: Ritual of the Night را با شما عزیزان به اشتراک می‌گذارد.

شما این بازی را در نقش میریام تجربه خواهید کرد. میریام دختری یتیم است که توسط کیمیاگری بد ذات طلسم شده و بدن او در حال تبدیل شدن به کریستال است. اهریمنان را در سیاه‌چاله‌های مخوف بازی شکست دهید تا هم میریام را نجات دهید و هم تمام بشریت را. موفق به انجام این کار خواهید شد؟

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Bloodstained: Ritual of the Night

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 4 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: AMD Radeon R9 280X یا GeForce GTX 760
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: AMD FX-4350 یا Intel Core i5-4460
  • فضای ذخیره‌سازی: 10 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 7

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Bloodstained: Ritual of the Night

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: AMD Radeon R9 290 یا GeForce GTX 1050 Ti
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: AMD FX-6300 یا Intel Core i5-4590
  • فضای ذخیره‌سازی: 10 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 7/8/10

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های متروییدوانیا که باید هم‌اکنون تجربه کنید 

تصویر گیم پلی بازی Bloodstained: Ritual of the Night یک سگ جهنمی غول آسا

آیا من می‌توانم Bloodstained: Ritual of the Night را اجرا کنم؟

برای اجرای این بازی شما به حداقل پردازنده‌ی AMD FX-4350 یا Intel Core i5-4460 نیاز خواهید داشت دوستان. با این حال سازندگان استفاده از AMD FX-6300 یا Intel Core i5-4590 را برای تجربه‌ی بهتر پیشنهاد کرده‌اند. فضای ذخیره‌سازی برای نصب Bloodstained: Ritual of the Night به میزان 10 گیگابایت می‌باشد. چنان‌چه دست کم کارت گرافیک AMD Radeon R9 280X یا GeForce GTX 760 را داشته باشید، هیچ مشکلی در اجرای بازی نخواهید داشت. اما اگر قصد تجربه‌ی بازی Bloodstained: Ritual of the Night با بالاترین تنظیمات گرافیکی را دارید می‌بایست از AMD Radeon R9 290 یا GeForce GTX 1050 Ti استفاده کنید. حداقل حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای اجرای بازی 4 گیگابایت است. اما برای اجرای روان‌تر می‌بایست از 8 گیگابایت رم استفاده کنید.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص Bloodstained: Ritual of the Night دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها