SJW؛ سرطانی که به جان هنرصنعت بازی‌های ویدئویی افتاده است

SJW؛ سرطانی که به جان هنرصنعت بازی‌های ویدئویی افتاده است

فعالان عدالت اجتماعی!؟ عجب اسم خنده‌داری. فعالان رذائل اخلاقی برایشان مناسب‌تر است. عقده، نفرت و چندش‌آور بودن از خصایص ویژه‌ی SJWهاست. انجمن پلیدی که هنرصنعت بازی‌های ویدئویی را به لجن کشیده‌اند و پیش از این سایر ارکان سرگرمی را نیز گلکاری کرده بودند!

این افراد معلوم الحال هر جا پا گذاشته‌اند چیزی جز ویرانی به بار نیاورده‌اند. هر چیزی که سرگرم‌کننده و لذت‌بخش باشد به دست SJWها به زباله‌ای چندش‌آور تبدیل می‌شود. جالب اینجاست با وجود این موارد شرکت‌ها علاقه‌ی زیادی به همکاری با این افراد نفرت‌انگیز دارند. اما چرا؟

شرکت‌ها گمان می‌برند شبکه‌های اجتماعی همچون توئیتر بازتاب دهنده‌ی افکار و علایق عموم جامعه است. از این رو برای خودنمایی هم که شده دست به هر اقدامی می‌زنند. از تبلیغات انحرافات اخلاقی گرفته تا سانسور شدید بازی‌ها و چندش‌آور کردن شخصیت‌های بازی به اسم ساختارشکنی!

SJW؛ سرطانی که به جان هنرصنعت بازی‌های ویدئویی افتاده است

نگاهی به شرکت‌های بزرگ حوزه‌ی کمیک و سینما همچون مارول بیاندازید. شرکت‌هایی که با مشکل فروش مواجه شده‌اند و خیال می‌کنند با همجنس‌باز کردن شخصیت‌ها و وارد کردن انحرافات اخلاقی به داستان کمیک‌ها می‌توانند خودنمایی کرده و فروش خود را بالا ببرند. از آن طرف هم مغازه‌های کمیک فروشی مجبورند این زباله‌ها را در قفسه بگذارند وگرنه ناچار به تعطیلی خواهند بود. که البته تعطیلی و ضرر کردن شرف دارد به اشاعه‌ی انحرافات اخلاقی.

موجودات خبیث SJW همه‌ی ارکان سرگرمی را هدف قرار داده‌اند. سینما و علی‌الخصوص هالیوود (خالیوود) جولانگاه آن‌ها به شمار می‌رود. نگاهی به گلکاری آن‌ها در چند وقت اخیر بیاندازید. مجموعه‌ی جنگ ستارگان را به کثافت کشیدند طوری که حتی صدای طرفداران هم بلند شد. اما چه کسی اهمیت می‌دهد؟

خیلی راحت به معترضان برچسب می‌زنند و گله‌ای به آن‌ها هجوم می‌برند. اگر دستشان برسد هم چنان هجمه‌ای علیه معترضان به راه می‌اندازند که وی را از کار بی کار کنند. مثال می‌خواهید؟ بازیگر سریال The Mandalorian، سرکار خانم جینا کارانو تنها به دلیل این‌که نظرشان را در حساب شخصی خودشان در خصوص مخالفت با انحرافات اخلاقی عنوان کردند، اخراج شدند!

SJW؛ سرطانی که به جان هنرصنعت بازی‌های ویدئویی افتاده است

سرطان SJW حال هنرصنعت بازی‌های ویدئویی را هدف قرار داده است. اجازه دهید تنها به گوشه‌ای از اقدامات اخیر آن‌ها اشاره کنم تا هوش از سرتان بپرد:

SJW؛ سرطانی که به جان هنرصنعت بازی‌های ویدئویی افتاده است

این‌ها تنها گوشه‌ای از اقدامات اخیر جنبش نفرت‌انگیز SJW در هنرصنعت بازی‌های ویدئویی است. در حقیقت تنها کافی است شما نظر مخالفی در خصوص رذائل LGBT و فمینیسم بزنید. و یا این‌که صرفاً بگوئید جای این پلشتی‌ها در هنرصنعت نیست. ملاحظه خواهید کرد که به چه شکلی به شما حمله‌ور خواهند شد. فعالان عدالت اجتماعی!؟ جوک نگوئید خواهشاً.

چرا رسانه‌های دیگر می‌ترسند در این خصوص صحبت کنند؟ چرا شهامت عمل به وظيفه‌ی خودشان را ندارند؟ 2 دلیل وجود دارد. برخی این روند را می‌پسندند، این انحرافات اخلاقی و اشاعه‌ی آن‌ها را می‌پسندند. برخی دیگر نیز می‌ترسند مخاطب از دست بدهند. شهامت عمل به رسالت خود را ندارند و ترجیح می‌دهند غلام حلقه به گوش مخاطب باشند. ولو اینکه این کارشان در حقیقت خیانت به مخاطب باشد.

SJW؛ سرطانی که به جان هنرصنعت بازی‌های ویدئویی افتاده است

تا زمانی که اکثریت عاشقان بازی، تشنگان سینما و در کل هنر، سکوت اختیار کرده‌اند SJWها به ابراز نفرت و لجن پراکنی مشغول خواهند بود. از چه می‌ترسید؟ از انگ‌هایی که به شما خواهند زد؟ اگر سکوت کنید وضع همین‌جور خواهد ماند و هنرصنعت روز به روز بیش‌تر به لجن کشیده خواهد شد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ شهامت ایستادگی در برابر این جریان کثیف و حمایت از هنرصنعت را دارید؟ یا همچنان سکوت اختیار می‌کنید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

4.1 9 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها