مجموع فروش Monster Hunter World از 20 میلیون نسخه گذر کرد

مجموع فروش Monster Hunter World از 20 میلیون نسخه گذر کرد

به گزارش ساویس‌گیم، 3 سال از عرضه‌ی Monster Hunter World می‌گذرد و رکوردشکنی همچنان ادامه دارد. مجموع فروش Monster Hunter World از 20 میلیون نسخه گذر کرد. این آمار شامل Monster Hunter World: Iceborne Master Edition نیز می‌شود.

کپکام Monster Hunter World را به صورت جهانی عرضه کرد و کمپین تبلیغاتی خوبی هم برای آن تدارک دید. نتیجه‌ی این اقدام اقبال گسترده و رکوردشکنی این فرانچایز دوست داشتنی و با سابقه بود. فقط در ماه عرضه Monster Hunter World توانست لقب بهترین فروش در بین عناوین کپکام را به دست آورد.

مجموع فروش Monster Hunter World از 20 میلیون نسخه گذر کرد

شایان ذکر است که Monster Hunter Rise نیز کم شگفتی نیافریده است. این بازی در عرض 6 ماه و فقط روی نینتندو سوئیچ 7.5 میلیون نسخه فروش کرد. نسخه‌ی PC این بازی تحسين‌شده قرار است 24 دی‌ماه عرضه شود. و ما پیش از این حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Monster Hunter Rise را خدمتتان ارائه کرده بودیم.

بازی Monster Hunter World هم‌اکنون برای Xbox One, PS4 و PC در دسترس است. شما می‌توانید مقاله‌ی مقایسه‌ی جامع ساویس‌گیم بین این بازی و Monster Hunter Rise را مطالعه بفرمائید.

مجموع فروش Monster Hunter World از 20 میلیون نسخه گذر کرد

نظرتان در خصوص فرانچایز محبوب Monster Hunter چیست؟ برای تجربه‌ی بازی جدید روی PC مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها