احتمال عرضه‌ی بازی Ghost of Tsushima برای PC

Ghost of Tsushima

به گزارش ساویس‌گیم، در چند سال گذشته سونی سیاست‌های خود را تغییر داده است. اتفاقی که پیش از این غیرممکن به نظر می‌رسید حال بسیار عادی شده است و هیچ چیز بعید نیست.

سونی در حالی بازی‌های انحصاری همچون Horizon Zero Dawn و Day’s Gone را روانه‌ی PC کرد که کسی فکرش را نمی‌کرد و برای طرفداران قدیمی برند پلی استیشن بسیار غیرمنتظره و ناراحت کننده بود.

دلیل این اتفاق هم این بود که عناوین مذکور به عنوان بازی‌های انحصاری بازاریابی و تبلیغات شده بودند و عرضه‌ی آن‌ها روی سایر پلتفرم‌ها به نوعی کلاهبرداری به شمار می‌رود. جالب است بدانید که بازی‌بازان متعددی این موضوع را دادگاهی کردند و از سونی بخاطر فریب تبلیغاتی شکایت به عمل آوردند.

احتمال عرضه‌ی بازی Ghost of Tsushima برای PC

حال به نظر این اتفاق قرار است برای Ghost of Tsushima یکی از بهترین بازی‌های سال گذشته نیز رخ دهد. نشان Only on PlayStation از جلد بازی استودیوی ساکرپانچ حذف شده است، اتفاقی که برای هورایزون و Day’s Gone هم افتاده بود و سپس خبر عرضه‌ی آن‌ها روی PC رسانه‌ای شد.

البته این موضوع حتمی نیست و صرف حذف شدن این نشان نمی‌تواند نشان‌گر عرضه‌ی Ghost of Tsushima برای PC باشد. چرا که به نظر می‌رسد سونی قصد حذف و کنار گذاشتن برند Only on PlayStation می‌باشد. با این‌کار خیال مدیران راحت است که هر زمان دلشان خواست بازی‌های انحصاری را راهی سایر پلتفرم‌ها کنند و کسی هم نتواند اعتراضی کند و شکایتی تنظیم نماید.

کنسول‌های بازی در صورت از دست دادن مزیت انحصاری چه ویژگی برتری نسبت به PC خواهند داشت؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها