سفر به عصر وایکینگ‌ها با Assassin’s Creed Discovery Tour: Viking Age

سفر به عصر وایکینگ‌ها با Assassin’s Creed Discovery Tour: Viking Age

به گزارش ساویس‌گیم، Assassin’s Creed Discovery Tour: Viking Age هم‌اکنون در دسترس قرار گرفت. این حالت جنبه‌ی آموزشی دارد و سازندگان سعی کرده‌اند موارد تاریخی را در قالب بازی به مخاطبان ارائه دهند.

یوبیسافت پیش از این نسخه‌ی مشابهی برای Assassin’s Creed Origins و Assassin’s Creed Odyssey نیز داده بود. و به مانند آن‌ها Assassin’s Creed Discovery Tour: Viking Age در قالب یک به‌روزرسانی رایگان برای دارندگان اساسین کرید والهالا عرضه شده است. البته کاربران PC قادر به تهیه‌ی نسخه‌ی مجزای آن نیز می‌باشند.

سفر به عصر وایکینگ‌ها با Assassin’s Creed Discovery Tour: Viking Age

شایان ذکر است که به نقل از یوبیسافت Assassin’s Creed Discovery Tour: Viking Age اوایل 2022 برای Google Stadia و Amazon Luna عرضه خواهد شد و کاربران این پلتفرم‌ها نیز می‌توانند سفری تاریخی به عصر وایکینگ‌ها داشته باشند.

این بخش جدید همه‌ی مبارزات و موانع را از میان بر خواهد داشت و قابل تدریس در مدارس است. پیش از این Assassin’s Creed Origins مورد استقبال موزه‌ها قرار گرفته بود و از آن برای آموزش استفاده می‌کردند.

سفر به عصر وایکینگ‌ها با Assassin’s Creed Discovery Tour: Viking Age اساسین کرید والهالا

نظر شما چیست؟ بازی‌های ویدئویی را ابزاری مناسب برای آموزش می‌دانید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها