حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Call of Duty Vanguard

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Call of Duty Vanguard

بازی Call of Duty Vanguard قرار است در تاریخ 14 آبان‌ماه عرضه شود. در همین راستا ما در جدیدترین قسمت از سری مقالات سیستم مورد نیاز قرار است حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Call of Duty Vanguard را ارائه دهیم. اگر قصد تجربه‌ی بازی Call of Duty 2021 را دارید با ساویس‌گیم همراه شوید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Call of Duty Vanguard

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: NVIDIA GeForce GTX 960 یا AMD Radeon RX 470 (حافظه‌ی‌ گرافیکی 2 گیگابایت)
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i3-4340 یا AMD FX-6300
  • فضای ذخیره‌سازی: 36 گیگابایت (فقط بخش چندنفره و زامبی)
  • سیستم عامل: ویندوز 10 آخرین به‌روزرسانی

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Call of Duty Vanguard

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 12 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: NVIDIA GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 580 (حافظه‌ی‌ گرافیکی 4 گیگابایت)
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i5-2500K یا AMD Ryzen 5 1600X
  • فضای ذخیره‌سازی: 61 گیگابایت 
  • سیستم عامل: ویندوز 10 آخرین به‌روزرسانی

نوشتار مرتبط: Battlefield 2042 یا Call of Duty Vanguard؛ کدام را بخرم؟

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Call of Duty Vanguard

آیا من می‌توانم Call of Duty Vanguard را اجرا کنم؟

برای اجرای Call of Duty 2021 شما به حداقل پردازنده‌ی Intel Core i3-4340 یا AMD FX-6300 نیاز خواهید داشت عزیزان. با این حال سازندگان استفاده از Intel Core i5-2500K یا AMD Ryzen 5 1600X را برای تجربه‌ی بهتر پیشنهاد کرده‌اند. فضای ذخیره‌سازی برای نصب Call of Duty Vanguard به میزان 36 گیگابایت می‌باشد. اگر فقط قصد تجربه‌ی بخش چندنفره و زامبی را داشته باشید. حجم نهایی بازی 61 گیگابایت خواهد بود.

چنان‌چه حداقل کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 960 یا AMD Radeon RX 470 (حافظه‌ی‌ گرافیکی 2 گیگابایت) یا هم سطح آن را داشته باشید، هیچ مشکلی در اجرای بازی نخواهید داشت. اما اگر قصد تجربه‌ی Call of Duty Vanguard با بالاترین تنظیمات گرافیکی را دارید می‌بایست از NVIDIA GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 580 (حافظه‌ی‌ گرافیکی 4 گیگابایت) استفاده کنید.

حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای اجرای بازی کالاف دیوتی جدید 8 گیگابایت می‌باشد. ولی برای تجربه‌ی روان‌تر استفاده از 12 گيگابايت RAM توصیه می‌شود.

نوشتار مرتبط: حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War به همراه آموزش

معرفی کامل بازی Call of Duty Vanguard

بازی Call of Duty Vanguard به بازی‌بازان امکان تجربه‌ی جنگ جهانی دوم را خواهد داد. اما این‌بار با یک تجربه‌ی جذاب‌تر، انفجاری‌تر و زیباتر طرف هستیم. تجربه‌ای که قرار است به جبهه‌های مختلف جنگ جهانی دوم بپردازد و برگرفته از داستان‌های حقیقی است. به عنوان مثال داستان تک تیرانداز روسی بانو مرگ (Lady Death).

Call of Duty 2021 دارای بخش چندنفره‌ی پر و پیمانی است که در هنگام عرضه 20 نقشه و 2 بخش جدید خواهد داشت. بخش جدید Champion Hill در حقیقت گسترش یافته‌ی Gunfight در Call of Duty: Modern Warfare است. در این بخش 8 تیم حداکثر 3 نفره با یکدیگر مبارزه می‌کنند تا در نهایت یک تیم باقی بماند. بازی‌ها به صورت تورنمنتی برگذار می‌شوند و بین بازی‌ها بر اساس عملکرد به بازی‌بازان پول و امتیاز اعطا خواهد شد تا سلاح و مهمات خود را ارتقاء دهند.

و اما بخش جدید دیگر Patrol نام دارد. Patrol در اصل نوع تغییر یافته‌ی بخش پرطرفدار Domination است. در این بخش شما باید نقطه‌ای خاصی را فتح کنید که این نقطه مدام در حال حرکت است و جذابیت کار را چندبرابر می‌کند. به عبارتی تیم مدافع باید همیشه گوش به زنگ باشد و کمین کردن جواب نخواهد داد.

شما برای تجربه‌ی این بازی مشتاق هستید؟ انتخاب شما Call of Duty Vanguard خواهد بود یا بتلفیلد 2042؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها