ناتی‌ داگ به دنبال ساخت بازی‌های کاملاً جدید است

ناتی‌ داگ به دنبال ساخت بازی‌های کاملاً جدید است

به گزارش ساویس‌گیم، رئیس استودیوی ناتی داگ یعنی ایوان ولز به تازگی مصاحبه‌ای را با گیم اینفورمر انجام داده است. صحبت‌های مطرح شده متنوع بوده‌اند به عنوان مثال به پروژه‌های آینده‌ی استودیو اشاره شده است که ایوان ولز پاسخ‌های جالبی در این خصوص داده است.

آیا شما قرار است به ساخت آی‌پی‌های جدید بپردازید و یا دنباله‌ی عناوین فعلی را توسعه دهید؟

ایوان ولز: من فکر می‌کنم که پاسخ درست به این پرسش، هر دو باشد. طبیعتاً ساخت آی‌پی جدید جذابیت خود را دارا خواهد بود و از طرفی ما به آنچارتد و The Last of Us نیز علاقه‌ی زیادی داریم. بنابراین به احتمال زیاد در آینده شاهد رویکرد دوگانه از طرف ما باشید. یعنی هم ساخت بازی‌های جدید و هم ساخت دنباله برای عناوین فعلی.

ناتی‌ داگ به دنبال ساخت بازی‌های کاملاً جدید است

آیا شما به ساخت عناوین خانوادگی مانند Crash Bandicoot و Jak & Daxter به مانند گذشته خواهید پرداخت؟

ایوان ولز: اگر ما منابع و زمان بی پایان داشتیم بدون شک پرداختن به این شاخه جذاب بود. به عنوان مثال شما اینسومنیاک گیمز را ببینید که چه کار فوق‌العاده‌‌ای با Ratchet and Clank انجام داده است.

متأسفانه ما محدودیت زمانی داریم. من 48 سال سن دارم مگر چند بازی دیگر می‌توانم توسعه دهم؟ بنابراین باید از بین انتخاب‌های گوناگون گلچین کنم.

ناتی‌ داگ به دنبال ساخت بازی‌های کاملاً جدید است

دیگر خبر مهم در خصوص ناتی داگ این است که آن‌ها مشغول استخدام برای نخستین پروژه‌ی مستقل چندنفره‌ی خود هستند. شایعات می‌گویند که این پروژه در حقیقت بخش چندنفره‌ی The Last of Us Part 2 خواهد بود که قول آن داده شده بود.

خب دوستان نظرتان چیست؟ ساخت بازی‌های کاملاً جدید یا دنباله‌ی عناوین فعلی؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها