یوروگیمر هم به سمت انحطاط و نابودی می‌رود!

یوروگیمر هم به سمت انحطاط و نابودی می‌رود!

در این روزها و هفته‌ها که انحرافات جنسی حال هر آزاده و اخلاق‌مداری را آزرده خاطر کرده است، شرکت‌ها و رسانه‌های مختلف به جشن و سرور مشغول‌اند. اوضاع به قدری بیخ پیدا کرده است و شور شده است که حتی رقابت‌های فوتبال اروپا نیز از آن مصون نیستند و تبلیغات کنار زمین هر آن ممکن است موجب استفراغ شما شوند.

متأسفانه این رذائل اخلاقی به شرکت‌ها و رسانه‌های هنر هشتم هم رسوخ پیدا کرده‌اند و صد افسوس که ما شاهد انحطاط آن‌ها هستیم. یوروگیمر که زمانی رسانه‌ی موجه و معتبری به شمار می‌رفت کارش به جایی رسیده است که یک هفته را به این چرندیات ضد بشری اختصاص داده.

از طرفی شرکت‌ها و بازی‌های متعدد هم این اقدام شنیع را حمایت کرده‌اند و آینده‌ی هنر هشتم تیره‌تر از همیشه است. برای مثال می‌توان به یکی از بازی‌های شاخص سال گذشته اشاره کرد، The Last of Us Part 2، که از قضا توانست جایزه‌ی بازی سال را نیز از آن خود کند. بازی مذکور با پرداختن به این مسائل تبلیغاتی و مشمئز کننده طرفداران بی‌شماری را آزرده خاطر کرد. ولی احتمالاً اهمیتی برای آن‌ها نداشته باشد، چرا که پول و سودآوری جدیداً در اولويت آن‌ها قرار گرفته است و مسائلی چون اخلاقیات و هنر چندان خریداری ندارند.

نوشتار مرتبط: نقد و بررسی بازی The Last of Us Part 2

یوروگیمر هم به سمت انحطاط و نابودی می‌رود!

امیدواریم هر چه زودتر شاهد محو این جریان منحوس از عرصه‌ی هنر باشیم. هنر هشتم نباید جولانگاه رذائل اخلاقی و انحرافات جنسی باشد. شرکت‌های و استودیوهای بازی‌سازی اگر واقعاً طرفدار حق و حقیقت هستند چرا از معضلات دیگر سخن نمی‌گویند! چرا به بی‌عدالتی‌های دیگر نمی‌پردازند!؟ پاسخ واضح است و دلسرد کننده، چون سود آن‌ها در پرداختن به این دست رذائل و پلشتی‌ها خلاصه شده است و مسائل دیگر برایشان هزینه دارد. دیدیم که چندی پیش IGN از مظلومیت فلسطین سخن گفت و حمایت کرد و به فاصله‌ی چند روز مجبور شدند عذرخواهی کنند. به هر حال اقدام این رسانه شایسته‌ی توجه بود، هرچند ناکام ماند ولی حقیقت را برای همگان عیان کرد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها