برنامه‌ی Take-Two در E3 2021 چه بود؟ چرا نمایشی نداشتند!

برنامه‌ی Take-Two در E3 2021 چه بود؟ چرا نمایشی نداشتند!

احتمالاً برای شما سؤال پیش آمده باشد که برنامه‌ی Take-Two چه بود؟ و چه هدفی را در E3 2021 دنبال می‌کرده است. در این مطلب به آن خواهیم پرداخت.

بر همگان روشن است که شرکت‌های بازی‌سازی معمولاً بازی‌های جدید خود را E3 رونمایی می‌کنند و از برنامه‌های پرده‌برداری می‌کنند. برخی نیز با بازی‌سازان دیگر گپ و گفتی خواهند کرد و جلساتی با ناشران برگزار می‌کنند.

اما برنامه‌ی Take-Two هیچکدام از این موارد را شامل نمی‌شد! آن‌ها برای یک هدف سیاسی-تبلیغاتی حضور پیدا کرده‌ بودند. کاشف به عمل آمده است که اساتید Take-Two بازار بازی‌های ویدئویی را رها کرده و برای خود نمایی و مسائل حاشیه‌ای به E3 2021 آمده‌اند.

برنامه‌ی Take-Two در E3 2021 چه بود؟ چرا نمایشی نداشتند!

هدف این ناشر صرفاً پرده‌برداری از اهداف و راهبردهای شرکت در خصوص تکثرگرایی، مسائل حاشیه‌ای و مورد علاقه‌ی SJWها بوده است. مسائلی در خصوص حمایت تبلیغاتی و دروغین از رنگین پوستان، منحرفان جنسی و چرندیاتی از این دست که اساساً ارتباطی با حوزه‌ی کاری آن‌ها ندارند.

مسائل این چنینی به نوعی از دیرباز زانوی خود را روی گلوی هنر گذاشته بودند، تنها دل‌خوشی بازی دوستان این بود که این ناپاکی‌ها به سرگرمی محبوب آن‌ها نفوذ نکرده است. اما افسوس که روز به روز شاهد افزایش مسائل اینچنینی در هنر هشتم هستیم.

نظر خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها